• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afspeel knop verdwenen uit ITV

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vinmail

Ik heb sinds 3 weken ITV, niks dan ellende, het heeft nog niet 1x goed gewerkt. Voorheen problemen met activatie, netwerk fout (storing). Nu kan ik de diensten van ITV niet starten met de OK knop......:sad:
 
Kun je allereerst svp vertellen hoe je de decoder vanaf de hoofdaansluiting precies hebt aangesloten
Als je zeker weet dat alles goed is aangesloten kun je me een PB versturen met je smartcardnummer en klantnummer? Dan ga ik de registratie van het smartcard voor je na.

Ik heb sinds 3 weken ITV, niks dan ellende, het heeft nog niet 1x goed gewerkt. Voorheen problemen met activatie, netwerk fout (storing). Nu kan ik de diensten van ITV niet starten met de OK knop......:sad:
 
aansluiting

aansluitpunt vervangen met aansluitpunt ITV pakket, kabel naar breedband versterker, kabel naar decoder.
Signaal en kwaliteit:
tuner 1: 100%,
tuner 2: 0%

Mijn kaart is nu al diverse malen geactiveerd. Kan ik het hele pakket retouneren?
 
aansluitpunt vervangen met aansluitpunt ITV pakket, kabel naar breedband versterker, kabel naar decoder.
Signaal en kwaliteit:
tuner 1: 100%,
tuner 2: 0%

Mijn kaart is nu al diverse malen geactiveerd. Kan ik het hele pakket retouneren?

De kabel van de versterker naar de decoder ... is dat een 'oudere' kabel?
Ik had het zelfde probleem. Deze kabel was bij mij de oorzaak.
Na het vervangen 100% goed. Moest wel alle plinten loshalen en een wandkast legen om deze naar voor te kunnen trekken. Daar kan Ziggo niet veel aan doen, maar was wel erg k*t.
 
Zelfde probleem heb ik ook gehad, na 7 maanden besloten om de dienst dan maar op te zeggen, met inachtneming opzegtermijn. Blijkt bij opzegging dat de installatie niet is afgerond.

Helaas is tevens ook de opzegging vervolgens niet afgerond en ben ik 3 maanden verder maar betaal nog steeds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan