• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.

xahmol

Forum Gebruiker
Berichten
6.626
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Het lijkt erop dat mijn Cisco sinds net een nieuwe firmware heeft gekregen: volgens mijn vriendin deed de decoder 'gek' (meer wist ze niet te vertellen :wink:), heb nu FW versie 1.1.0.E staan ipv 1.0.4.1.

Iemand al enig idee wat er gewijzigd is?
 
Hier de decoder uit en weer aan gezet en jahoor, hij gaat de nieuw firmware installeren! :pompom:

--edit--

Duur best lang... :oops:
 
En klaar. :D

Nu kijken wat er verbeterd is...

--edit--

Eerste wat opvalt is een nieuw menu. :)

Met onder andere On Demand, Net Gemist (met RTL!), Wedstrijd Gemist en Ooit Gemist.

--edit2--

En jahoor! Nog geen tijdslijn in de EPG, maar wel de huidige tijd onderin beeld. :applause:

--edit3--

Ze hebben echt geluisterd...

Het zappen is versneld door niet eerst het OSD te laden maar gewoon gelijk van zender te wisselen!

--edit4--

Helaas geen verbeteringen in de teletext gevonden (nog steeds geen teletextondertitels dus...) :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, ik ben benieuwd hoor!!! ga zo gelijk thuis proberen :D

Maakt Ziggo er bewust een zoekplaatje van? Ik heb nog geen releasenotes kunnen vinden. Wat mij wel al opviel is dat je in ieder geval nog steeds geen twee zenders tegelijkertijd kunt opnemen.

Bij deze het verzoek aan Ziggo om "ergens" de releasenotes kenbaar te maken.
 
Rtl 4

Het ziet er allemaal mooi uit, zelfs wedstrijd gemist werkt bij mij. Alleen hetgeen dat wij graag wilden hebben RTL-gemist werkt nog niet weet iemand wanneer dit wel gaat werken?
 
Even snel gekeken, maar buiten het snellere werken van de cisco weinig verbetering.
Ineens veel meer favoriete mappen waaronder een gay :censored: die ik zo op het eerste gezicht ook niet weg krijg.
 
storing ITV

Ben blij dat er een update is. ITV doet het nu alleen niet meer en als ik opnieuw wil installeren dan krijg ik na het invullen van klantnr e.d. de melding dat er een storing is. Iemand een idee?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan