• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sinds kort problemen nummerherkenning, voorheen niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kloes

Sinds kort een aantal weken werkt de nummerherkenning van onze telefoon niet meer. Voorheen werkte dit altijd prima!

Toestel: Panasonic KX-TCD430NL
Modulatie: GFSK

En voordat ik een antwoord krijg dat Multikabel alleen FSK ondersteunt. In het verleden heeft het allemaal perfect gewerkt! Er is niets aan de aansluiting veranderd, dus ik kan alleen maar concluderen dat er iets aan de kant van Multikabel is veranderd.

Anderen die hier ook last van hebben?
 
kloes zei:
dus ik kan alleen maar concluderen dat er iets aan de kant van Multikabel is veranderd.

Of je telefoon is defect natuurlijk :wink:

Voor het geval je de enige bent met dit probleem (ik heb zelf geen MK-telefonie dus ik kan het niet checken) zou je eens met een ander toestel kunnen testen of het dan wel werkt, of jouw toestel bij iemand anders testen.

Zie je helemaal geen nummers meer of zijn ze verminkt ?

Ik weet niet wanneer Multikabel het nummer verzendt, maar ik gebruik hier wel een FSK toestel via mijn VOIP ATA en daar wordt het nummer tijdens of net-na de eerste ringtone verzonden. Als je dan erg snel het toestel oppakt is er niet genoeg tijd om het nummer door te sturen en zie je alleen de eerste cijfers van het nummer in het display. Zie jij ook geen nummer als je een paar keer de telefoon laat overgaan voordat je hem oppakt ?
 
Heb je al eens overal de stekker uit en weer in gedaan, dus stroom, tel, enz enz..

Bij onze telefoon is het zo, dat wanneer er een korte stroom storing is dat hij geen beltoon meer laat horen... Nadat je de stroom er echt goed af haalt dan doet hij het weer...
 
Nummer wordt totaal niet weergegeven. Ik ga vanavond maar weer eens de hele boel van het stroom halen en stukje voor stukje weer opzetten in de juiste volgorde.
 
Sinds een week hetzelde probleem met de Panasonic KX-TCD430NL.
Onder @home altijd gewerkt.
 
Werkt het bij Kloes inmiddels?
Zo nee geef even een pb met postcode/huisnummer, dan reset ik de optie even voor je...

Sorry Dumstuff, ik kan niet bij de nummers van @Home komen, dus kan dat voor jouw probleem helaas niet doen...
 
Dumstuff, kan jij mij ja postcode en huisnummer PMen? Dan kan ik het voor je uitzetten bij een collega van @home. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan