• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vastlopen Cisco 8455DVB HD PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn om te horen dat het nu een stuk beter gaat.

Kleine update: We blijven zowel intern als met Cisco zoeken naar verbeteringen in het netwerk om dergelijke problemen te voorkomen.

De decoder wordt uiteraard ook binnenkort weer geupdate (eind oktober/ begin november).
 
Fijn om te horen dat het nu een stuk beter gaat.

Kleine update: We blijven zowel intern als met Cisco zoeken naar verbeteringen in het netwerk om dergelijke problemen te voorkomen.

De decoder wordt uiteraard ook binnenkort weer geupdate (eind oktober/ begin november).

Beste Infje,

Zou je ons misschien ook mogen/kunnen uitleggen (globaal) wat er nu eigenlijk mis is gegaan de laatste weken, waardoor al deze problemen zijn ontstaan?
 
Er is een aanpassing geweest op het netwerk om ook naast Cisco VOD ontvangers andere VOD ontvangers te kunnen activeren.

Helaas ging hierdoor het netwerk instabiel werken. Na een aantal pogingen is besloten deze functie er toch weer uit te slopen.


Daarnaast was er een conflict in systemen van het activatieplatform ontstaan. Hierdoor gingen willekeurig modemresets over het netwerk heen (vandaar de vele Netwerkfout meldingen).

Hierna zijn enkele fixes geweest op het netwerk op de stabiliteit te vergroten.

Dieper ga ik er niet op in :giveup: (mag ik ook niet)
 
Er is een aanpassing geweest op het netwerk om ook naast Cisco VOD ontvangers andere VOD ontvangers te kunnen activeren.

Helaas ging hierdoor het netwerk instabiel werken. Na een aantal pogingen is besloten deze functie er toch weer uit te slopen.


Daarnaast was er een conflict in systemen van het activatieplatform ontstaan. Hierdoor gingen willekeurig modemresets over het netwerk heen (vandaar de vele Netwerkfout meldingen).

Hierna zijn enkele fixes geweest op het netwerk op de stabiliteit te vergroten.

Dieper ga ik er niet op in :giveup: (mag ik ook niet)
Heel erg bedankt voor je uitleg. Verklaart ook wel de plotselinge problemen ja.

In ieder geval fijn om te weten waar het aan heeft gelegen en dat het dus een gecontroleerd probleem is geweest (men kon tenslotte weer terug).

Hopelijk gaan jullie binnenkort iets anders te werk wanneer er nieuwe VOD servers toe worden gelaten tot jullie systeem :-).
 
Er is een aanpassing geweest op het netwerk om ook naast Cisco VOD ontvangers andere VOD ontvangers te kunnen activeren.

Helaas ging hierdoor het netwerk instabiel werken. Na een aantal pogingen is besloten deze functie er toch weer uit te slopen.


Daarnaast was er een conflict in systemen van het activatieplatform ontstaan. Hierdoor gingen willekeurig modemresets over het netwerk heen (vandaar de vele Netwerkfout meldingen).

Hierna zijn enkele fixes geweest op het netwerk op de stabiliteit te vergroten.

Dieper ga ik er niet op in :giveup: (mag ik ook niet)

En wat ik nog helemaal vergeet te melden: nog heel erg bedankt voor jullie support op dit forum! Ik zou niet weten hoe ik anders aan de bruikbare info had moeten komen! Toppie!

Hopelijk kunnen we het in de toekomst weer gaan hebben over verbeteringen vh netwerk ipv het werkbaar krijgen :-)
 
Eind oktober staat er een firmware-update geplant. Dan zullen al deze (en nog meer) klachten/storingen tot het verleden (moeten) behoren. Nog even geduld dus. Het moet toch een keer lukken om deze pracht ontvanger storingsvrij te laten werken.
 
Eind oktober staat er een firmware-update geplant. Dan zullen al deze (en nog meer) klachten/storingen tot het verleden (moeten) behoren. Nog even geduld dus. Het moet toch een keer lukken om deze pracht ontvanger storingsvrij te laten werken.

'Pracht ontvanger' gaat dan ook wel weer ineens heeeel ver :-).

Cisco kan nog een hoop leren vwb gebruikergemak. Neem bijv de Apple TV. Super eenvoudig te bedienen, snel en doet zelfs meer dan die Cisco. Cisco is gewoon erg traag door (naar mijn mening) slome processor die er in zit en de te heftige GUI die men heeft ontworpen voor een dergelijke processor.

My 2 cents :-)
 
eng....andere vod ontvangers?...vertel vertel...

Pracht ontvanger , toe maar . Een nog lang niet uit ontwikkeld product wat alles maar net aan kan :no: . Zie forum . En dat ze nu de boel geschikt willen maken voor andere apparaten betekend hopelijk niet dat ze klaar zijn met de cisco :giveup:, zie opmerking dat bepaalde shops ze niet meer willen verkopen ivm de vele problemen . Nou ja , geen punt als ze maar een omruilactie houden dan vindt ik het geen probleem . Kunnen ze die cisco's nog als broodrooster gebruiken of zo , wordt net zo warm en gebruikt ietsie minder energie .

Oh nee , een broodrooster hoef je pas aan/uit te zetten als je klaar bent , met die cisco ben je uit en aan aan het schakelen voor dat hij het doet:schater:
 
Fijn om te horen dat het nu een stuk beter gaat.

Kleine update: We blijven zowel intern als met Cisco zoeken naar verbeteringen in het netwerk om dergelijke problemen te voorkomen.

De decoder wordt uiteraard ook binnenkort weer geupdate (eind oktober/ begin november).

Ik heb het gisteren uitgeprobeerd, dus wat rommelen in het menu en EPG en ben niet vastgelopen. Dus.... zou het dan inderdaad beter gaan.
Alleen schakelt de Cisco een paar keer per dag over van radio (die ik beluister via de Cisco) automatisch over naar het laatst bekenen programma op TV. Wordt daar ook nog iets aan gedaan????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan