• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Net Gemist/Ooit gemist ligt eruit

  • Onderwerp starter MrDroopy
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
TV-theek en Uitz. Gemist werken hier (Breda e.o.) ook (zelfs relatief snel).
 
ik kan op mijn Ziggo geen speciale aanduiding zien voor interactieve televisie.
wel voor digitale tv, filmnet, hd tv...wat zou er moeten staan voor interactieve tv?
 
Bij Ooit gemist zijn we nog bezig met het vullen van de content. Dit zal dus nog niet allemaal werken. Voor Ooit gemist heb je tevens een abonnement nodig op het Digitaal Totaalpakket.

Ik heb:
* Digitaal Totaal pakket
* Interactief Totaal Pakket
* Programma Gemist pakket
* Interactieve Televisie
* TV-theek pakket
* Interactieve TV aanvullend pakket
Dat zou toch voldoende moeten zijn lijkt me. Toch krijg ik de melding over een abonnement bij Ooit Gemist....
 
Ik heb:
* Digitaal Totaal pakket
* Interactief Totaal Pakket
* Programma Gemist pakket
* Interactieve Televisie
* TV-theek pakket
* Interactieve TV aanvullend pakket
Dat zou toch voldoende moeten zijn lijkt me. Toch krijg ik de melding over een abonnement bij Ooit Gemist....

Dat is mogelijk. Ooit Gemist is nog niet helemaal klaar voor gebruik.
 
Bij mij werkt "Net Gemist" nu ondertussen al 2 weken niet en lijkt met de dag trager to worden.
 
iTV werkt weer zie ik; moest er wel veel moeite voor doen.

Klopt het dat alles nu 0,00 kost? Het gekke is als ik OK doe om te kopen krijg ik dat ik geen abonnement heb terwijl ik mee doe aan het test traject.
 
iTV werkt weer zie ik; moest er wel veel moeite voor doen.

Klopt het dat alles nu 0,00 kost? Het gekke is als ik OK doe om te kopen krijg ik dat ik geen abonnement heb terwijl ik mee doe aan het test traject.
Dat is precies het probleem wat ik u nu al 2 weken heb!
 
Dat is precies het probleem wat ik u nu al 2 weken heb!
Is bekend of dat zit in het portaal of in de firmware?
Ik vrees dat als ik nu een onderzoek krijg van Ruigrok dat ik alles moet beantwoorden met 'niet relevant' omdat er niets te testen valt?
 
iTV werkt weer zie ik; moest er wel veel moeite voor doen.

Klopt het dat alles nu 0,00 kost? Het gekke is als ik OK doe om te kopen krijg ik dat ik geen abonnement heb terwijl ik mee doe aan het test traject.

Bij mij gaat het nu ook mis (sinds kort, zie hierboven). Ook is content Uitz. Gemist sinds afgelopen vrijdag niet meer geupdate. En bij TV-theek kost alles ineens 2,95 (voorheen gratis).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan