• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

let op tv basis (z1) is duurder geworden

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amiboy

let op tv basis (z1) is duurder geworden het standaart tarief is nu € 16,25 en dit was altijd € 15,90

ik kwam deze prijsverandering tegen op de Ziggo site verder nog niks over gehoort beetje vreemt.

Bron: www.ziggo.nl
Maandelijkse abonnementskosten

Wij bieden voor alle producten maandcontracten. Je kunt het abonnement altijd per maand opzeggen. Je zit dus niet aan een contract vast, tenzij anders vermeld.
Voor afname van de kabeldiensten van Ziggo heb je een werkende kabelaansluiting nodig. Voor deze kabelaansluiting wordt een standaard abonnementstarief van € 15,90 (per 1-1-2009 € 16,25) in rekening gebracht. In sommige gemeenten gelden andere tarieven. Controleer hieronder welk tarief geldt in de gemeente waar je woont.

table#abonnementskosten_analoog tbody tr{ height: 24px; } Gemeente



Tarief

Standaardtarief voor alle gemeenten, tenzij hieronder vermeld.€ 16,25UitzonderingenKies een gemeenteBeekBoxmeerCulemborgGiessenlandenGraveHattem's HertogenboschLeiden excl. MerenwijkMill & St. HubertSt. MichielsgestelVughtZeist€ -
 
En de kosten voor Z1 blijven gelijk als je een 'Alles in 1' pakket hebt, dan heb je die €0,35 cent verhoging niet. Gaarne compleet vertellen!
Staat allemaal in de folder te lezen ;) en als je die folder nog niet hebt ontvangen, kun je de folder in pdf formaat lezen. Scroll even naar pagina 2 van de pdf (niet van de folder) en dat kun je het in dat blikje links zien staan op de 2e regel.

Suc6!

edit: pdf is 19 november online gezet door Cees.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
let op tv basis (z1) is duurder geworden het standaart tarief is nu € 16,25 en dit was altijd € 15,90

ik kwam deze prijsverandering tegen op de ziggo site verder nog niks over gehoort beetje vreemt.
Is ook niet nu, maar gaat per 1 januari 2009 in. Hierover heb je informatie thuis gekregen of je krijgt dit nog thuis komende week. En inderdaad zoals Brammetje al schreef geldt dit niet voor de alles-in-1 combi's.
 
Is ook niet nu, maar gaat per 1 januari 2009 in. Hierover heb je informatie thuis gekregen of je krijgt dit nog thuis komende week. En inderdaad zoals Brammetje al schreef geldt dit niet voor de alles-in-1 combi's.


Dit is gewoon een slimme move om iedereen op alles in 1 over te krijgen. Analoog zal immers verdwijnen, digitaal wordt op deze manier "onder water" duurder. Wel een kritische kanttekening: er verdwijnen 2 analoge zenders per 1 januari 2009, hoe strookt dat met de prijsstijging?
 
Welke analoge zenders verdwijnen er dan per 1 januari 2009? :cry:
 
Dit is gewoon een slimme move om iedereen op alles in 1 over te krijgen. Analoog zal immers verdwijnen, digitaal wordt op deze manier "onder water" duurder. Wel een kritische kanttekening: er verdwijnen 2 analoge zenders per 1 januari 2009, hoe strookt dat met de prijsstijging?

Je kan ook zeggen,het zou 5 euro duurder worden maar omdat er 2 zenders gaan verdwijnen is het een paar kwartjes.
Je kijkt alleen naar de netto verhoging en roept dan,het wordt duurder,maar aangezien er geen motivatie is voor de verhoging weet je dus niet of het verlies van 2 zenders verwerkt is in deze aanstaande verhoging.

Echt verdwijnen doen ze niet,ze verschuiven naar het gratis digitale pakket waarin iedereen weer vrij is om die te kiezen.
Daarnaast wordt het voor iedereen weer goedkoper omdat je straks meerdere tv's kunt uitbreiden met een digitaal pakket.

Dus: netto wordt het verhoogd,daar staan bruto wel een aantal diensten tegenover..als ik naar mijn boodschappenbon kijk is die aanzienlijk meer verhoogd zonder dat ik meer spullen heb gekocht,dus alles is relatief :)
 
Ik weet niet meer precies welke kanalen verwijderd worden maar WDR en shopping kanaal had ik ergens gelezen.
Hier hebben we 35 analoge zenders.
 
Je kan ook zeggen,het zou 5 euro duurder worden maar omdat er 2 zenders gaan verdwijnen is het een paar kwartjes.
Je kijkt alleen naar de netto verhoging en roept dan,het wordt duurder,maar aangezien er geen motivatie is voor de verhoging weet je dus niet of het verlies van 2 zenders verwerkt is in deze aanstaande verhoging.

Echt verdwijnen doen ze niet,ze verschuiven naar het gratis digitale pakket waarin iedereen weer vrij is om die te kiezen.
Daarnaast wordt het voor iedereen weer goedkoper omdat je straks meerdere tv's kunt uitbreiden met een digitaal pakket.

Dus: netto wordt het verhoogd,daar staan bruto wel een aantal diensten tegenover..als ik naar mijn boodschappenbon kijk is die aanzienlijk meer verhoogd zonder dat ik meer spullen heb gekocht,dus alles is relatief :)

Mee eens, als je het inderdaad zo bekijkt. Mijn vraag is of de prijsverhoging strookt gezien het feit dat er ook twee analoge kanalen verdwijnen. Ik zeg niet dat ik het in de basis oneens ben met de prijsverhoging, mijn vraag is letterlijk of het rekensommetje dat jij ook maakt klopt. Er zijn ook mensen die uberhaupt geen digitale tv hebben en die er ook nog niet aan beginnen.....(dan gaat bovenstaand voordeel dus niet op).

Daarnaast zijn een deel van de analoog verwijderde zenders digitaal al jaren gratis beschikbaar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan