• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

@Home mail nog steeds als SPAM gezien

  • Onderwerp starter euro-force
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hetzelfde gehad met mail naar een gebruiker van een bigpond adres (Australië). Gelukkig lukte het wel met mijn gmail-account.
 
boven de pet

Ik denk eerder dat het komt door dat de ontvanger sorbs gebruikt om te blokken.

Sorbs blocked alle dynamically assigned IP adressen.

Ik neem aan dat je een eigen mailserver draait.
Oplossing is mailen via een mailgateway van @home, of zorgen dat je een ip adres krijgt uit een staticpool.

Dit wordt mij iets te technisch..... Ik mail gewoon via de (enige) PC die ik met een ethernetkabel aan het kabelmodem heb hangen. Af en toe krijg ik een mailtje retour (terwijl ik zeker weet dat het adres klopt) waarin staat dat de mail niet afgeleverd kon worden, omdat hij van spam was verdacht.

pvd
 
Dit wordt mij iets te technisch..... Ik mail gewoon via de (enige) PC die ik met een ethernetkabel aan het kabelmodem heb hangen. Af en toe krijg ik een mailtje retour (terwijl ik zeker weet dat het adres klopt) waarin staat dat de mail niet afgeleverd kon worden, omdat hij van spam was verdacht.

pvd


Dan draai je waarschijnlijk ook geen mailserver :) en is het wachten totdat de desbetreffende server uit de lijsten verdwenen is.:cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan