• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angelo

Forum Gebruiker
Berichten
538
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vond net deze mail in mijn mailbox. We gaan meer betalen per 1 januari.

U heeft Alles-in-1 Extra van Ziggo. Met dit pakket kijkt u (digitale) televisie, heeft u extreem snel internet en belt u gratis met ruim 900.000 andere telefonie-abonnees van Ziggo. Wij willen u laten weten dat de tarieven voor Alles-in-1 gaan wijzigen. Dit komt door gestegen kosten.

Wat verandert er voor u?
Per 1 januari 2010 betaalt u € 66,50 per maand. Dat is een verhoging van € 1,55.
Omdat u Alles-in-1 Extra een maand vooruit betaalt, vindt u eind december al het nieuwe tarief terug op uw factuur en/of rekeningafschrift.

Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijziging, dan kunt u uw abonnement kosteloos opzeggen. Dit kunt u tot en met 31 december 2009 telefonisch doen. Uw abonnement wordt dan per 1 januari 2010 stopgezet.
Heeft u nog vragen?
Ga dan naar onze website met tariefswijzigingen.
Met vriendelijke groet,


Marcel Nijhoff
Commercieel Directeur
 
Mail ook net gehad, alle abonnementen worden duurder...
 
De kosten van de nieuwe website zullen er wel uit moeten :wink:

Ach, die paar centen overleven we ook wel weer.:rolleyes:
Live go's on
 
Ziggo heeft ons gewoon in de tang
Ze weten donders goed dat er op dit moment geen alternatief is [januari UPC]

En als je er niet mee eens ben dan [FONT=&quot]Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijziging, dan kunt u uw abonnement kosteloos opzeggen. Dit kunt u tot en met 31 december 2009 telefonisch doen. Uw abonnement wordt dan per 1 januari 2010 stopgezet Dus met andere woorden het is slikken of stikken..

zo kunnen ze alles wel duurder maken en ben je er niet mee eens dan zoek je toch lekker een ander

en wat krijgen wij ervoor terug

een modem die niet zijn werk goed doet
een belabberde download en bel je ze ja meneer daar kunnen wij ook niks aan doen hier is alles goed.. einde verhaal


Nu hoop ik dat ze disney channel gaan toevoegen aan hun pakket
[/FONT]
 
Snelheid

Maak dan de snelheid minder hoog, maar meer stabieler.
 
Ooit van inflatie gehoord?
Alles wordt ieder jaar duurder.
Plus dat alle pakketten sneller zijn geworden zonder prijsstijging.
Volgend jaar zijn er alweer verhogingen zonder bijkomende kosten.

Ziggo zei:
Waarom wordt het tarief van Alles-in-1 verhoogd?

De tarieven op Alles-in-1 zijn vanaf mei 2008 op hetzelfde niveau gebleven, ook al stegen gedurende 2008 en 2009 de kosten op vele vlakken. De abonnementstarieven op Alles-in-1 nemen in 2010 dan ook toe met € 1,55 per maand.

Om heel eerlijk te zijn vind ik deze thread weer een heerlijk rondje schelden op Ziggo om niks.
 
de snelheidsverhogingen zijn dus NIET gratis, gewoon een pertinente leugen dus.

en waar ik woon zijn ook geen vergelijkbare alternatieven, let goed op het woordje "vergelijkbare"

als die er waren geweest of komen ben ik inderdaad weg.
ik vind ZIGGO echt een hufter van een provider.

en dat is mijn <-- mening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan