• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Update aangaande certificering Philips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd hoelang we nu weer moeten wachten... "Komende weken"... dat kan nog wel een paar maanden duren dus :?:

ik heb vanmiddag contact gehad met philips met het volgende bericht.

Er is miscommunicatie geweest tussen ons en Ziggo. Wij weten zeker dat onze toestellen goed werken met Ziggo. Echter omdat zij nog niet geheel zeker zijn worden er momenteel extra testen uitgevoerd. Echter zal daaruit blijken dat onze toestellen Ziggo CI+ ondersteunen.



 
Is er al enige informatie vrij te geven? Zijn er al een aantal TV's geselecteerd?
De hele actie van CI+ stuit me tegen de borst (heb een Alphacrypt..), maar dan ook nog alleen Samsung en Sony toelaten is ook niet echt klantvriendelijk.
 
Vandaag maar weer eens een philips chat....


Welkom bij Philips Chat, u chat met Wella. Hoe kan ik u helpen?
Wella: Een goedemorgen
Bezoeker: hallo, ik heb een vraag over de 40pfl9704
Bezoeker: wanneer komt deze uit?
Wella: Die zal deze maand uitkomen.
Bezoeker: ok, en maakt het voor de garantie nog uit of ik deze in nederland of belgie koop?
Wella: Nee, bijde 2jaar fabrieksgarantie.
Bezoeker: tevens wil ik graag weten of de ziggo cam (ci+) hierin gaat werken
Bezoeker: op diverse fora zie ik dat ziggo en philips druk bezig zijn met de laatste problemen op te lossen
Bezoeker: alleen ik wil wel zeker weten dat deze tv uiteindelijk geschikt is
Bezoeker: 2 afstandsbedieningen is er een teveel
Wella: Een moment, Ik ga even de specificaties erbij pakken zodat ik u een antwoord kan geven.
Wella: de 40pfl9704 ondersteund de specificatie CI+
Bezoeker: maar betekent dat ook dat ziggo de tv ondersteunt?
Bezoeker: want er zijn nogal wat problemen heb ik begrepen
Bezoeker: en er zijn nog geen philips tv's bekend welke gecertificeerd zijn
Bezoeker: alleen als ik een tv koop van ruim 2000 euro dan wil ik wel de ci+ cam kunnen gebruiken
Wella: Ze zijn bezig om de samenwerking tussen Philips en Ziggo zo soepel mogelijke te laten verlopen. Daarom heeft Ziggo nog niet aangegeven dat Philips CI+ ondersteund, omdat ze dus nog bezig zijn met enkele testen
Bezoeker: kan u aangeven wat dit concreet betekent voor de tv's die al met de ci+ specificaties zijn uitgerust?
Wella: Het zal werken in de toekomst zij zijn alleen nog bezig om dit soepel te laten verlopen.
Wella: Heeft u verder nog vragen?
Bezoeker: concreet betekent dit dus dat het uiteindelijk gaat werken alleen niet op dit moment en ook niet binnen een paar weken?
Wella: Wij kunnen geen uitspraak maken over hoelang dat kan gaan duren. Over die informatie beschikken wij niet, hopelijk zo snel mogelijk
Bezoeker: en als het uiteindelijk niet blijkt te werken? of is die optie uitgesloten en kan u mij dat garanderen?
Wella: Wij kunnen niets uitsluiten, dus ik kan u dat ook niet garanderen.

Wat ik al eerder aangaf, zij zijn bezig om dat soepel te laten verlopen. Het werkt wel maar niet naar wens. En daar zijn ze dus mee bezig. Dat alles foutloos zal werken.

Bezoeker: ok, dan weet ik voldoende
Bezoeker: bedankt voor de info
Wella: Graag gedaan, een fijne dag verder.

Conclusie, op dit moment nog steeds geen zekerheid......
 
Thanks voor je reactie.
Geen zekerheid is geen nieuwe Philips voor mij. Zoals je al zei: 2 afstandsbedieningen zijn er 1 te veel.
 
Vandaag maar weer eens een philips chat....


Welkom bij Philips Chat, u chat met Wella. Hoe kan ik u helpen?
Wella: Een goedemorgen
Bezoeker: hallo, ik heb een vraag over de 40pfl9704
Bezoeker: wanneer komt deze uit?
Wella: Die zal deze maand uitkomen.
Bezoeker: ok, en maakt het voor de garantie nog uit of ik deze in nederland of belgie koop?
Wella: Nee, bijde 2jaar fabrieksgarantie.
Bezoeker: tevens wil ik graag weten of de ziggo cam (ci+) hierin gaat werken
Bezoeker: op diverse fora zie ik dat ziggo en philips druk bezig zijn met de laatste problemen op te lossen
Bezoeker: alleen ik wil wel zeker weten dat deze tv uiteindelijk geschikt is
Bezoeker: 2 afstandsbedieningen is er een teveel
Wella: Een moment, Ik ga even de specificaties erbij pakken zodat ik u een antwoord kan geven.
Wella: de 40pfl9704 ondersteund de specificatie CI+
Bezoeker: maar betekent dat ook dat ziggo de tv ondersteunt?
Bezoeker: want er zijn nogal wat problemen heb ik begrepen
Bezoeker: en er zijn nog geen philips tv's bekend welke gecertificeerd zijn
Bezoeker: alleen als ik een tv koop van ruim 2000 euro dan wil ik wel de ci+ cam kunnen gebruiken
Wella: Ze zijn bezig om de samenwerking tussen Philips en Ziggo zo soepel mogelijke te laten verlopen. Daarom heeft Ziggo nog niet aangegeven dat Philips CI+ ondersteund, omdat ze dus nog bezig zijn met enkele testen
Bezoeker: kan u aangeven wat dit concreet betekent voor de tv's die al met de ci+ specificaties zijn uitgerust?
Wella: Het zal werken in de toekomst zij zijn alleen nog bezig om dit soepel te laten verlopen.
Wella: Heeft u verder nog vragen?
Bezoeker: concreet betekent dit dus dat het uiteindelijk gaat werken alleen niet op dit moment en ook niet binnen een paar weken?
Wella: Wij kunnen geen uitspraak maken over hoelang dat kan gaan duren. Over die informatie beschikken wij niet, hopelijk zo snel mogelijk
Bezoeker: en als het uiteindelijk niet blijkt te werken? of is die optie uitgesloten en kan u mij dat garanderen?
Wella: Wij kunnen niets uitsluiten, dus ik kan u dat ook niet garanderen.

Wat ik al eerder aangaf, zij zijn bezig om dat soepel te laten verlopen. Het werkt wel maar niet naar wens. En daar zijn ze dus mee bezig. Dat alles foutloos zal werken.

Bezoeker: ok, dan weet ik voldoende
Bezoeker: bedankt voor de info
Wella: Graag gedaan, een fijne dag verder.

Conclusie, op dit moment nog steeds geen zekerheid......

Hmmm... het lijkt er iig op dat de helpdesk van Philips even bijgespijkerd is...
 
Exreem irritant dit allemaal.....
Wil graag de 9604 kopen (mooooooooooi :shock:) maar alleen als ie met Ziggo kan......
Vind dit echt een beetje zucht, en ook hoe Ziggo en Philips hierover communiceren met de klant is naatje.
Kwaliteit willen leveren is goed, maar hoe lang moet je nu nog testen????
Ga 's goed met elkaar praten, test de boel goed door, los problemen op en verlos de klant van deze onzin.
 
En het mooie is....

Alleen deze maand korting tot 15% op de verkoopprijs bij de 9 serie van philips (muv led versie 9704).

Dus deze maand wil ik er ook een kopen zodat ik korting krijg. Dan moet ik wel zeker weten dat de ci+ cam werkt.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan