• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Achterhalen op wiens naam dat Ziggo (Home) email adres geregistreerd staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DavidD


Ik ben een Ziggo (Casema) abonnee en ik krijg ''rare'' e-mails van een andere Ziggo (Home.nl) gebruiker.

Hoe kan je achterhalen op wiens naam dat Ziggo (Home) email adres geregistreerd staat?

Dank alvast voor jullie hulp! :pompom:
 
Ik ben een Ziggo (Casema) abonnee en ik krijg ''rare'' e-mails van een andere Ziggo (Home.nl) gebruiker.

Hoe kan je achterhalen op wiens naam dat Ziggo (Home) email adres geregistreerd staat?

Dank alvast voor jullie hulp! :pompom:

zijn email adres googlen? zijn email adres abuse bij ziggo doorgeven?
of bij de politie melden dat je waarschijnlijk een stalker hebt ;) (misschien zeggen ze een naam).

kijk maar even in headers van zijn email bericht, daar wordt een hostname of ip address van zijn computer vermeld.
 
Ik ben een Ziggo (Casema) abonnee en ik krijg ''rare'' e-mails van een andere Ziggo (Home.nl) gebruiker.

Hoe kan je achterhalen op wiens naam dat Ziggo (Home) email adres geregistreerd staat?

Dank alvast voor jullie hulp! :pompom:

Wat is de strekking van die e-mails? Anders idd even doorgeven aan Ziggo (abuse).

Evt op je black-list zetten.

of bij de politie melden dat je waarschijnlijk een stalker hebt :wink: (misschien zeggen ze een naam).

1: Stalking is een erg lastige zaak. Kost veel tijd.
2: De naam krijg je nooit.
 
In de header kun je ook zien òf het bericht wel echt van een Ziggo-abonnee komt. E-mailadressen kun je nl. faken.
 
Ook al zal het een Ziggo abonnee zijn dan krijg je alsnog niet de gegevens van deze klant, want een bedrijf mag nooit gegevens vrijgeven van een klant.

Dus idd via abuse doorgeven en van de voortgang kan niets worden doorgegeven.

"Bovenstaande heb ik van mijn oude provider Telfort."
 
Ik ben een Ziggo (Casema) abonnee en ik krijg ''rare'' e-mails van een andere Ziggo (Home.nl) gebruiker.

Hoe kan je achterhalen op wiens naam dat Ziggo (Home) email adres geregistreerd staat?

Dank alvast voor jullie hulp! :pompom:

Je kunt in dit document van Ziggo ook meer lezen over abuse / misbruik policy bij Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan