Waarom dit forum?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zippo

Ik heb me lang stil gehouden, maar wil nu toch eens reageren.

Waarom dit forum ??, vraagt een MGV lid zich af.

Waarom dit forum? Vraag ik me af.

Is het niet zo dat Ziggo een helpdesk heeft? Dus waarom dan dit forum van de Multikabel Gebruikers Vereniging?
Oh ja de helpdesk, die is niet altijd even goed bereikbaar. Vandaar dat mensen op zoek gaan naar informatie op internet.

Dan vinden ze naast dit forum onder andere ook het forum op https://ziggo.gebruikers.eu
En daar schijnen een aantal mensen problemen mee te hebben.

Menno Mulder, lid van dit forum, vond het nodig iedereen te verwijzen naar het MGV forum en negatieve opmerkingen te plaatsen.
Vervolgens schreeuwt hij moord en brand over CENSUUR op https://ziggo.gebruikers.eu, zie https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13089&showall=1

Manolito doet nog even een duit in het zakje met een opmerking over tinyurl, https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=114430&postcount=5 Menno probeert het gelijk uit.

Gebruiker John2 doet dan maar de suggestie het met Torpark te proberen. Menno probeerd dit ook en reageert teleurgesteld op zie, https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=115012&postcount=8. De post van John2 is verdwenen! CENSUUR? Ook dit probeert Menno.

Een quote van Menno Mulder; (een verwijzing gaat niet meer, de post is weg)
Ik kom met Torpark wel op die site, maar ik kan er niet meer inloggen. Ik kan daar dus geen reclame meer maken voor ons forum !
__________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !
Menno reclame maken? Is jouw vereniging commercieel dan? En doe je aan zelf censuur? Je post is niet meer terug te vinden. De reclame rechtsboven is nu ook weg. Is die soms weg omdat mij anders niet verweten kan worden een commercieel forum te zijn. Bij zo'n aanhouder van het plaatsen van reclame/spam past maar één oplossing! De toegang ontzeggen en alle rommel opruimen.
Voor wie het beeld nog wil completeren, https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13497


Nee dan pakt Excalibur het slimmer aan.

Hij gaat ogenschijnlijk de discussie aan, maar als ik vragen aan hem ga stellen haakt hij af.
Waarom dit forum ??

In een vervolg onderwerp, Wegens vroegtijdig sluiten topic, wekt hij de suggestie het https://ziggo.gebruikers.eu forum 'er bij' te willen doen, maar na deze discussie niet meer. Hulp bieden was toch niet je opzet. Toch blijft hij terug komen.

Wetende dat links naar dit forum geweigerd worden verwijst hij subtiel naar een oplossing elders zonder de oplossing te geven.
Zie, https://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=812&pid=3331#post_3331

Je had gewoon die informatie kunnen geven Excalibur, maar helpen is jouw doel niet op mijn forum. Bovendien ontkracht je jouw verwijt hiermee dat ik geen links toesta naar informatie elders. Jij doet hetzelfde en erger, je onthoud informatie aan iemand die je had kunnen helpen hiermee. Maar dat was niet in jouw belang.

Waarom komen er vanaf de kant van MGV-leden negatieve geluiden? Hiermee bedoel ik niet de vereniging!
- Kennelijk zijn er hier mensen die mijn forum als een bedreiging zien.
- Kennelijk zijn er hier mensen die het niet leuk vinden dat leden bij mij hun frustraties over Ziggo van zich af kunnen schrijven.
- Kennelijk zijn er hier mensen die dat persoonlijk raakt.

Als je niet van plan bent klanten van ziggo te helpen of het beeld dat klanten van ziggo hebben te nuanceren, blijf dan weg.
 
Dalende bezoekers aantallen ?
Reclame inkomsten teruggelopen ?
Samenwerking met Coax :rolleyes: (nooit) niet wat geworden ?
Jaloezie om de uitstekende medewerking en bijdrage van diverse Ziggo medewerkers op dit forum ?
Laten we het maar op krokodillentranen houden.

Voor wat mij betreft einde discussie over dat forum dat mij totaal niet kan bekoren of boeien. :sleep::sleep:

Ik voel me daarom juist HIER op dit UITSTEKENDE forum prima thuis.
En dat wou ik even kwijt

Desondanks succes verder met het zigg0.gebruikers.eu forum.
 
Er zit daar ook nog een Davidoff89 die als onderschrift heeft:
Ziggo helpdesk [internet/telefonie/rtv/dtv]
Als je alleen al de schrijfwijze van die persoon bekijkt denk je... ehh..
"Dat heeft ie gewoon rond gestuurd om voorheen 'multikabel klanten' der op te wijzen dat er zoon mailtje rond gaat en dat ze er rekening mee moeten houden!"

Der op wijzen ??
ZOON mailtje..


maar dan zou je der ook een emailtje over krijgen dat er een blokkade op zit.

Wat nou DER... ik kijk 5 tellen op een treurig forum en heb al zoiets van,dat zou bij de Ziggo helpdesk werken ???

Laat de gebruiker lekker fijn zelf bepalen waar hij wil zijn,en gezien het aantal berichten en gebruikers lijkt het er op dat men liever hier is.
So what ?
Als je er niets aan verdienen wil,het een hobby is,dan maakt het toch niet uit ?
Dit forum is voortgekomen uit een forum dat ver voor het jouwe al aktief was en als gebruikers er zelf voor kiezen om hierheen te komen,is er blijkbaar toch iets mis op jouw forum.

Misschien door die zichzelf helpdesk medewerkers noemen figuren ?
Ik lees ook commentaar van BenJ dat hij het alleen maar toejuicht dat er meer fora zijn zodat mensen gewoon geholpen worden.
Zie dat andersom niet zo gebeuren.
Als het niet loopt op je forum moet je er hier niet over komen klagen lijkt me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me lang stil gehouden, maar wil nu toch eens reageren.............knip...............................quote]

Je hebt je zolang stilgehouden, omdat het spammen vanaf dat je je forum oprichtte, nu niet meer na te gaan is op troublesathome.

Dat spammen voor je forum was ik goed beu, net zoals je hier nu doet met je onderschrift.
 
Zullen we ff een serieus topic gaan lezen of zo ?.... lijkt wel op die soap hier, gebrak van Krul,met aan de ene kant die supermarkt en aan de andere kant de bakker..
Het lijkt er op dat iemand daar op dat andere forum denkt,als er nou echt niemand van Ziggo wil posten dan verzinnen we zelf een medewerker,beetje serieus forum admin had die persoon er toch als eerste uitgezet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Zippo
Dit forum bestaat al sind 2002 en is bedoeld om problemen van leden ook door forumleden op te lossen en discussie daarover. Het is dus geen forum om de helpdesk te bereiken. Overigens zie ik dat Ziggo medewerkers niet alleen hier, maar ook op jouw website alsmede bv. op CB, Kassa en Radar fora actief zijn/waren.

Dat mensen een voorkeur hebben voor een bepaald forum is een logisch gegeven. Ik vind echter wel dat discussies daarover zich direct op het betrokken forum moeten kunnen afspelen.
Als daarbij individuele bezoekers tegen moderatieve beperkingen aanlopen, dan kan ik me indenken dat men elders ic. hier zijn heil zoekt. Als geregistreerd gebruiker kan/kon je daar trouwens ook op reageren. Voornoemde beperkingen werken echter wel een ogenschijnlijke controverse in de hand.

Forum registratie en lidmaatschap van MGV staan volkomen los van elkaar.

Wij hebben idd en zullen wellicht incidenteel/kortstondig advertenties toelaten om de verenigingskas te ontzien. De wensen en behoeftes van dit forum staan nl. los van de vereniging. Dus niet bedoeld om "de kas te spekken" of om persoonlijk inkomen te genereren. Onze leden hebben hier echter dan ook volledig zicht op.

Als je op dit forum postings niet meer kan terugvinden dan moet je wel bedenken dat ook leden zelf hun posts kunnen intrekken. Door de forumleiding is in deze niets gewist.
 
Mijn laatste woorden hierover. Ik heb sterk het idee dat jij dit forum als bedreiging ziet. Een andere reden voor het niet mogen posten van een link naar dit forum kan ik niet bedenken. Waarom zou je een link naar een collega forum niet willen toestaan?
 
Als je niet van plan bent klanten van ziggo te helpen of het beeld dat klanten van ziggo hebben te nuanceren, blijf dan weg.

En daar gaat het nu om. Leden van dit forum komen daar alleen maar (veronderstel ik) op jouw forum (reclame?? De officiele site van Ziggo stoort mij meer:x) om dan hier weer negatieve postje te plaatsen.
Ik kom hier ook om een aantal zaken te bekijken. Op het forum van Zippo kom ik ook en van beiden steek ik wat op. Voorkeur? Ja die van Zippo :pompom::pompom::applause::applause:. Ben ik nu ook de gebeten hond?

So what..........
 
En daar gaat het nu om. Leden van dit forum komen daar alleen maar (veronderstel ik) op jouw forum (reclame?? De officiele site van Ziggo stoort mij meer:x) om dan hier weer negatieve postje te plaatsen.
Ik kom hier ook om een aantal zaken te bekijken. Op het forum van Zippo kom ik ook en van beiden steek ik wat op. Voorkeur? Ja die van Zippo :pompom::pompom::applause::applause:. Ben ik nu ook de gebeten hond?

So what..........
Je moet me echt even helpen, wat heeft dit forum in vredesnaam te maken met de reclame op de website van Ziggo? Of wil je eigenlijk zeggen dat je de reclame op .eu niet zo erg vindt als de reclame bij Ziggo? Die discussie moet je hier niet voeren lijkt mij.

En als jouw voorkeur elders ligt, prima toch? Ik zou het alleen minder vinden als je dit statement gaat gebruiken om tweedracht te zaaien.

We hebben met zowel COAX als met www.ziggo-gebruikers.eu een goede verstandhouding. Getuige ook mijn schrijven aan Zippo met de start van dit forum en mijn statement hierover op www.ziggo-gebruikers.eu. Tot nu toe staat deze nog steeds en wil ik het graag zo houden. Zippo gaf echter aan een eigen koers te willen blijven varen. Uiteraard respecteer ik dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan