• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet snelheid Heerhugowaard en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat weet ik 100% zeker.
Als je ook goed gelezen had stond er ook rechtstreeks.

maar toch wel heel apart dat ik het nu wel haal om half 6 smorgens

 
Ook uit Schagen, als ik deze probeer ;

85.17.128.2/100mb.bin

Haal ik zo rond de 999kB/sec, dus precies mijn snelheid.
Downen uit de nieuwsgroepen ook.

Zit er bij je thuis niets fout ? :confused:

[EDIT]

Heb je ook getest rechtstreeks op het modem ?
Aan een kabel en in veilige modus ?

Ik behoor op de 2000KB/s te zitten met alles in 1 extra.....
Ik heb thuis niets verkeerd zitten, half jaar oude laptop rechtstreeks op het modem.....

Gister heb ik Ziggo gebeld, deze hebben alles bekeken voor zover hun dat kunnen bij de klanten service. Hij kon mij garanderen dat er bij mij niets verkeerd zit, en dat het probleem ergens bij hun zit. Of ik sta op het verkeerde abb. ingesteld. Of er zit ergens een storing.

Hij heeft mij tevens geadviseerd om via ja de website van ziggo, het elektronisch contact formulier in te vullen. Hiermee kan ik dan de kosten van het teveel betaalde abb. terug vragen. Incl. de kosten van het gesprek wat ik had. Volgens de klanten service doen ze daar bij ziggo niet meer moeilijk over.

Nu wachten tot eind volgende week, dan zal ik resultaat moeten zien.
Ik had gezegd dat ik het netjes zou vinden dat ze de klant bellen als ze het probleem opgelost hebben. De klantenservice kon mij vertellen dat dat afhangt van de persoon die de klacht behandeld.

Wanneer het probleem opgelost is, laat ik het hier weten. En als het niet opgelost is trouwens ook wel.
 
Ziggo geeft eindelijk toe dat er cap problemen zijn in schagen en wordt aangewerkt.
Snachts is het goed.
maar overdag haal ik nog geen 400kb/s

Results from https://www.speed.io
(Copied on 2009-01-29 05:58:39)
Download: 31955 Kbit/s
Upload : 2900 kbit/s
Connects : 2755 conn/min
Ping: 14 ms
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan