• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohw...stom...ik bedoel inderdaad aan het eind van het jaar 80 Mb/Sec en vanaf morgen 50 !!:sleep:
Volgens mij ben ik bevangen door de warmte... want ik heb het spotje vanavond nog eens gehoord op weg naar huis en er werd gezegd: vanaf juli 50Mbit/s, najaar 80Mbit/s en begin volgend jaar ruim 100Mbit/s. Dus mijn excuses, jij had gelijk Ron!
 
Resetten is inderdaad even de stroom eraf.

Voor Ai1 Extra (en Z3i) heeft het alleen zin als je al het nieuwe Arris 702 modem hebt. Voor de oudere modems is blijkbaar geen nieuw Ai1 Extra profiel gemaakt.

Als je Z3 hebt, heeft resetten van een ouder modem wel zin, daar zijn wel profielen voor.

De lagere abonnementen zijn nog niet aangepast.

Huh ik heb een motorola met Ai1 Extra, en kan dus niet gebruik maken van de nieuwe snelheden??
Een beetje raar, omdat de helpdesk aangaf dat ik geen nieuw modem nodig ben !?
 
Huh ik heb een motorola met Ai1 Extra, en kan dus niet gebruik maken van de nieuwe snelheden??
Een beetje raar, omdat de helpdesk aangaf dat ik geen nieuw modem nodig ben !?

je hebt het ook over de helpdesk van Ziggo he
die grapjassen zeiden dat ook tegen mij terwijl ik de brief dat iik een nieuw modem kreeg al in huis had
ze weten er bij de helpdesk niet zoveel van ?!

overigens heb ik de modem na ontvangst brief nog steeds niet mogen ontvangen maar goed dat is ziggo decoder duurde ook 4 maanden voor ik die had
 
nog geen upgrate

na het handmatig resetten van de modem heb ik nog steeds de oude internet snelheden
dorpen vlak in de beurt (enschede) lees is dat die al wel over zijn.

ik heb aaltijd al alles in een extra gehad

dus zal nog ff moeten wachten voor dat die van mij is over gezet...

 
na het handmatig resetten van de modem heb ik nog steeds de oude internet snelheden
dorpen vlak in de beurt (enschede) lees is dat die al wel over zijn.

ik heb aaltijd al alles in een extra gehad

dus zal nog ff moeten wachten voor dat die van mij is over gezet...


Nou hier in Enschede Oost, ook nog steeds de oude snelheden hoor (op mijn motorola modem). Dan moet het vannacht gaan gebeuren dus ;)
 
Huh ik heb een motorola met Ai1 Extra, en kan dus niet gebruik maken van de nieuwe snelheden??
Een beetje raar, omdat de helpdesk aangaf dat ik geen nieuw modem nodig ben !?
Ik plaats vanavond nog een bericht met daarin een hele lap tekst... weiger je soms bepaalde berichten te lezen? Of lees je alleen maar dategen wat in je straatje past? Nogmaals... verdiep je eens wat meer in het forum, dan hoef je deze vragen niet te stellen. Sorry hoor... maar NOGMAALS:

Arie, dit is beslist geen aanval, maar als je alles nou eens las wat in dit topic of op het forum geplaatst is betreffende de Motorola modem en EuroDOCSIS 2 / 3 dan had je geweten dat je de nieuwe snelheid gewoon NIET gaat halen. En dan kan de HD wel zeggen dat je het wel gaat halen, nou... ammehoela :D. Theoretisch zou het eventueel kunnen, maar in de praktijk gaat het nooit lukken. Iedereen met Alles in 1 Extra en de Motorola EuroDOCSIS 2 modem zal nooit boven de 35 à 38Mbit/s komen. Voornamelijk de Z3i gebruikers hebben al een upgrade gehad (NOG NIET ALLE!!!) en sporadisch is een Alles in 1 Extra gebruiker meegenomen met de verhoging. Dit staat alemaal te lezen op het forum. Als iedereen nou eens de bewuste topics ging lezen voordat men vragen gaat stellen... dan waren de topics de helft kleiner :D
 
Lezen is een vak

Nou hier in Enschede Oost, ook nog steeds de oude snelheden hoor (op mijn motorola modem). Dan moet het vannacht gaan gebeuren dus :wink:

VANAF 1 juli gaan de nieuwe snelheden in! Dus het kan best augustus worden.

En Alles-in-een extra abonnee's hebben een Nieuw modem nodig. Het gaat de komende nacht dus nog niet gebeuren....

pvd
 
in andere gedeeltes van het forum stond dat gedeeltes al over waren van Enschede
Arie heeft ook geen Z3i -> Alles in 1 Extra (overgangsabonnement). Eerst wordt Z3i (-> na 1 juli Alles in 1 Extra) gedaan en daarna worden pas de 'originele' Alles in 1 Extra abonnee's overgezet.
 
VANAF 1 juli gaan de nieuwe snelheden in! Dus het kan best augustus worden.

En Alles-in-een extra abonnee's hebben een Nieuw modem nodig. Dus verwacht maar niet dat de komende nacht de nieuwe snelheden ingaan.

pvd


DUS MEER BETALEN EN MINDER KRIJGENS ALS DE REST.
DAAR DOE IK HET VOOR:pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan