Bewerken van berichten gaat soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geef eens de exacte versies van ie + de java versie die gebruikt worden om te testen..
Werk: IE 6 met Java 5 update 14
Thuis: IE 7 met Java 5 udate 14

Misschien dat daar wat naarvoren komt.. Zijn er eventueel nog toolbars en of andere plugins aanwezig?
Nee, gewoon de standaard installaties van IE met de normale patches en updates.
 
Ik zat ook met allerlei vage probleempjes met dit forum. Ben eens gaan verder browsen op andere sites en verdraaid ook daar zie ik "rare" verschijnselen. Plaatjes die niet helemaal op zijn plaats staan, kolommen die niet helemaal goed staan; weigerende knoppen, copy tekst die niet meer wilde, enz. Heb daarom mijn IE maar eens herstelt via extra/internet opties/geavanceerd en waarachtig het lijkt te hebben geholpen. Keep my fingers crossed.
Ik heb nu al van alles geprobeerd en alles weggegooid wat er maar aan caching te legen valt, maar niets helpt. Verder kom ik toch op een redelijk aantal forums, maar deze problemen heb ik tot nu toe nog niet eerder gehad met forum software.
 
Momenteel heb ik ook weer dat de nieuwe berichten indicatie van slag is en het forum dus van mening is dat het zojuist door mij geplaatste en automatisch teruggelezen bericht nieuw is.
 
Dat is niet de laatste volgens mij, als je online laat testen of je de juiste versie hebt via deze link krijg je als het goed is te zien:
Dat is inderdaad niet de laatste versie van het Java 6 platvorm, maar wel van het Java 5 platvorm. Bewust zo gekozen. Verder haalt het voor de problemen niets uit aangezien Twigger wel de laatste versie van het Java 6 platvorm gebruikt.
 
Ik heb nu al van alles geprobeerd en alles weggegooid wat er maar aan caching te legen valt, maar niets helpt. Verder kom ik toch op een redelijk aantal forums, maar deze problemen heb ik tot nu toe nog niet eerder gehad met forum software.
internet zooi opruimen hielp bij mij aanvankelijk ook niet. Het is en blijft een aantal brokken software die met elkaar moeten communiceren. Ik durf niet op voorhand te zeggen waar het aan ligt. Zelfs als het er alle schijn van heeft. Als je niet weet waar het aan ligt dan probeer je met elimineren de schuldige te vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zojuist een bericht gewijzigd en er zat zeker 1 minuut tussen maar lukte weer niet om het gewijzigde bericht op de normale manier te plaatsen.

Ik had ook mijn profiel bijgewerkt maar opslaan lukte niet, onderaan de site stond 'verbinding maken met Ziggo-gebruikers.nl . Even later weer toen ik van een topic naar de hoofdpagina wilde gaan stond er weer onderaan 'verbinding maken met ziggo-gebruikers.nl . En ligt niet aan mij internet want op andere sites gebeurde dat niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lukte het wel op een andere manier ? (via meer-opties/opslaan ?)
Welke browser/versie en welke windows versie gebruik je ?
Via meer opties/opslaan lukt het wel maar in profiel heb je die optie niet en daar is het dus ook een ander probleem.(met verbinding)
Ik gebruikt WindowsXP en gebruik Firefox en IE. Het probleem doet zich zowel in FF als in IE voor.
Ik bezoek meerdere forums en daar heb ik dat probleem niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan