• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nederland 1, 2 en 3 in HD ! ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me niet. Ik kan prima zien dat de Humax-HD iets minder scherp is dan de satelliet als ik ze tegelijk zie op hetzelfde tv-toestel.:oyeah:


Ik heb hier tegen overgestelde indrukken, dus digitale tv op een HD ontvanger scherper dan HD via de satelliet. Het enige voordeel van een satelliet ontvanger is dat wanneer je gebruikt maakt van een trio LMB je in verhouding met kabel veel meer zenders hebt.

Maar goed, dit is erg off-topic... wanneer je hier veder over wil dissucieren maak dan een nieuw topic aan.
 
Dat hebben ze al gedaan. Hier staan ze op 1, 2 en 3. Check rest van topic ff..

/edit
Hier NL1 en 2 in orde. NL3: E48 (uit mijn hoofd): Geen signaal. (Humax 5050).

Ik heb een humax 5000 had het zelfde probleem
oplossing bij mij was op de antenne kabel een nieuwe stekker toen was het nog niet weg heb ik met de antennekabel bewogen en de stekker omhoog gezet in een keer had ik geweldig beeld.
Maar als ik de antennekabel beweeg of in een andere stand zet krijg ik geen beeld meer e38-e32 dus heb ik de antennekabel zo verdraait tot ik goed beeld heb. Volgens mij krijgt ned 3 teweinig signaal mee (denk ik he)
want alle andere zenders zijn gewoon prima.
 
Dus canal digitaal re-encode het signaal van de NPO, en dan ook nog eens naar 1/3 van het origineel ? :?
 
Wel ontopic houden.
We hebben het hier toch over Nederland 1, 2 en 3 in HD van ZIGGO en niet via zo'n GEVELWOKPAN :rolleyes:
 
Wel ontopic houden.
We hebben het hier toch over Nederland 1, 2 en 3 in HD van ZIGGO en niet via zo'n GEVELWOKPAN :rolleyes:

Klopt, maar een vergelijking (tussen CDS & onze kabelboer) kan in dit geval wellicht zinvol zijn.

Gert.
 
Wel beeld in Enschede en hengelo!!!!
En wij in Almelo dan. heb de ontvanger opnieuw de zenders laten zoeken, zonder resultaat. Of ligt het weer eens aan het feit dat het hier Cogas gebied is. Als dat zo is dan mogen ze de Cogas van helemaal lek schieten. Interactief is ook al niet verkrijgbaar. Ik word hier erg moe van!!!!

Ben toch wel teleurgsteld. Alles wat kon geprobeerd:
Andere kabel, opnieuw zoeken echter geen resultaat.
NL1 en 2 HD geen signaal melding. NL3 HD ok.
Had me verheugd op planet earth in HD op 2.
Cogas bellen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan