• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CvcdM pleit voor stoppen themazenders publiek omroep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed idee om die thema kanalen eens her te bezien, en kijken of ze een bestaans recht hebben of dat misschien het aantal kanalen verminderd moet / kan worden.

Naar theme zenders met een bepaald thema per dag of per dagsdeel bijvoorbeeld.
 
Themakanalen ontmantelen??? En hoe zit het dan met bijv. Journaal 24? Daar kijk ik bijna dagelijks naar omdat het erg handig is om niet precies om acht uur klaar te hoeven zitten voor het journaal!

Misschien zouden er wel een paar kanalen kunnen samengaan, zoals Holland Doc 24 en Geschiedenis 24, maar de meeste zenders zijn echt wel een verrijking van het aanbod. Dat de mensen van TV Oranje dit niet vinden is mij een raadsel, want zij hebben juist met Schlager TV een exact zelfde kanaal als TV Oranje in het leven geroepen zonder dat dit iets toevoegt.

Idd, als Holland Doc 24 & Geschiedenis 24 samen gaan op een vernieuwde naam
En spirit24 & Cultura24 Bijv.

Themakanalen moeten absoluut niet weg!!
Ik heb veel favorieten
Zoals; 101TV Journaal24 Humor24 Consumenten24 Famillie24 Best24
Ik vond nederland-e ook altijd wel leuk maar die is al een poosje gestopt,
 
Met het verdwijnen van de digitale zenders van de NPO verdwijnt Humor24. Dat is eeuwig zonde want Humor24 bevat veel comedy van de BBC en veel cabaret. Een mooie tegenhanger van Comedy Central die vooral veel Amerikaanse series uitzendt. Niet dat er iets mis is met de Simpsons,Family Guy en American Dad
 
Omdat die al heel lang klagen dat de publieke omroep zoveel themakanalen heeft.
Klopt, tv oranje noemt de thema zenders, en dan natuurlijk de muziekzenders, oneerlijke concurrentie.
Deels zijn alle zenders natuurlijk ook vertegenwoordigd bij uitzending gemist.
Wat ik dan ook hoop dat als de omroepen / CvdM besluiten de stekker er uit te trekken,is dat men dan de kwaliteit van de uitzendingen via de website uitzending gemist,zal verhogen.
 
Wat ik dan ook hoop dat als de omroepen / CvdM besluiten de stekker er uit te trekken,is dat men dan de kwaliteit van de uitzendingen via de website uitzending gemist,zal verhogen.

De kwaliteit van de publieke omroep streams zijn inderdaad helemaal niet meer van deze tijd. :no:
Vooral als je ziet wat voor veel betere kwaliteit er geboden wordt bij de commercielen en buitenlandse (publieke) zenders.

Maar ik meen gelezen te hebben dat dit bewust zo gedaan is om niet teveel te concurreren met de kabel?
 
Ik vind tv kijken via uitzendinggemist helemaal niet leuk om te doen.
Ik kijk gewoon op de bank en niet achter de pc naar een brakkig klein Mediaplayerschermpje. Van mij mogen de themazenders dan ook wel blijven.
 
Ik vind tv kijken via uitzendinggemist helemaal niet leuk om te doen.
Ik kijk gewoon op de bank en niet achter de pc naar een brakkig klein Mediaplayerschermpje. Van mij mogen de themazenders dan ook wel blijven.

Even afgezien van het feit dat je natuurlijk dat kleine Mediaplayer schermpje vrij makkelijk full-screen kan zetten (niet schrikken van de lage beeldkwaliteit alleen) zijn er natuurlijk veel meer apparaten waarmee je Uitzending Gemist wel direct op je woonkamer TV kan zien.
 
De kwaliteit van de publieke omroep streams zijn inderdaad helemaal niet meer van deze tijd. :no:
Vooral als je ziet wat voor veel betere kwaliteit er geboden wordt bij de commercielen en buitenlandse (publieke) zenders.

Maar ik meen gelezen te hebben dat dit bewust zo gedaan is om niet teveel te concurreren met de kabel?
Maar als op de kabel de zenders verdwenen zijn,is er geen concurrentie meer, en zou de kwaliteit beter kunnen, al biedt uitzending gemist maar voor 2 dagen goede kwaliteit aan en wil je verder terug dan moet je bij je kabel zijn.
Ik heb weinig zin om interactieve tv te gaan nemen,met alle problemen die ik er over lees.
Er zit al een soort van uitzending gemist op de playstation 3, deze komt ook beschikbaar op de Samsung tv's met ci+ dus ik laat het qua apparaten daarbij.
Het kan ook nog op de xtreamer die ik heb,dus er zijn alternatieven genoeg...
 
Waar bemoeid dit sluikreclamecommissietje zich mee?

Zit geen reclame op die kanalen en zijn gewoon herhalingen van oude programma's waar veel mensen plezier aan beleven... rot toch op CvdM! :no:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan