• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eurosport Int. gaat in HD uitzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, gaat deel uitmaken v/h BASIS pakket. (aangepast)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eurosport HD zou via het Casema-netwerk al zichtbaar moeten zijn.,.tevens zou er nog een 2e HD kanaal bijgekomen zijn. Kan het zelf niet controleren want heb geen HD-ontvanger

Ben benieuwd

Herman
 
Re:

Eurosport HD zou via het Casema-netwerk al zichtbaar moeten zijn.,.tevens zou er nog een 2e HD kanaal bijgekomen zijn. Kan het zelf niet controleren want heb geen HD-ontvanger

Ben benieuwd

Herman

Begin van de avond was er nog geen verandering in de channel list. Op dit moment kan ik even niets controleren via de HD-ontvanger aangezien ik even een film aan het opnemen ben.
 
Eurosport HD zou via het Casema-netwerk al zichtbaar moeten zijn.,.tevens zou er nog een 2e HD kanaal bijgekomen zijn. Kan het zelf niet controleren want heb geen HD-ontvanger

Ben benieuwd

Herman
De tweede zal wel NL 1 HD (EK2008) zijn, die zou begin juni starten.
 
ok, snap ik, maar wat gaan ze dan in de tussentijd doen? (Zeg augustus t/m December).
 
Misschien domme vraag, maar ik krijg Alles-in-1 Plus, zit hier nu het HD-pakket bij of niet? en kan ik dat dan eventueel extra bijbestellen?

(ik heb dus geen HD decoder nodig, heb DTV-C via mijn HTPC)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan