• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"Alles in een" aanbieding

  • Onderwerp starter j.welling
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

j.welling

Nu heb ik (sinds @home) Internet, Telefoon en Digitale TV, en nu krijg ik ineens een aanbieding voor alles in 1, Waarin, jawel, :giveup:Internet, Telefoon en Digitale TV. Maar dan wel voor ongeveer 10 euro per maand goedkoper, als ik tenminste overstap naar alles in 1???? Stap ik dan over naar hetzelfde voor minder geld, en waarom maken ze dan niet de rekening gewoon 10 euro lager (zonder overstappen)??

Welk addertje zit hier onder het gras??? Stond er misschien iets in het @home contract waar Ziggo vanaf wil? :confused:
 
Het hangt er vanaf wat je nu hebt en wat je zou krijgen voor die €10,- minder. Nee, er staat niks in het @home contract waar Ziggo vanaf wil.

Welke abonnement heb je nu en wat betaal je daarvoor? Welke aie abo willen ze je aansmeren en wat zou je daarvoor krijgen en betalen?
 
Addertje

Blijft echter de vraag: "wat is er dan anders aan het aangeboden pakket? Want ik heb al alles in een wat aangeboden wordt en ik betaal al "alles in een". Krijg ik
1.meer voor minder geld?
2.hetzelfde voor minder geld?
3.minder voor minder geld?

1. wil ik misschien wel, maar wat is dat dan meer
2. wil ik misschien wel maar er is geen noodzaak voor een nieuw contract, want ik neem geen andere diensten af. Er is dan wel een noodzaak voor een andere factuur, maar die maak ik niet.(dit kost ook minder werk dan daarnaast een nieuwe overeenkomst aangaan voor beide partijen)
3. wil ik niet

Welke bijzondere reden is er dan voor Ziggo om niet gewoon de rekening aan te passen?? Waarvoor moet ik daar dan een nieuw contract aan gaan??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er werden en worden standaard contracten geboden. In de contracten die @home destijds bood stond alleen in een aantal gevallen iets over een verplichte abo duur van 2 jaar. Dat is al teruggedraaid; verder staat er in die contracten niks waar Ziggo nu zo hard van afwil.

Maar welk abo heb je nu dan precies? Heb je tv, telefonie en internet 'los' (dus bijv. internet z2 met telefonie z1 en tv z1) of heb je het wel vast, dus echt alles-in-1?
 
Het verschil

Ik ben er al uit. Via de link in de emailadvertentie van Ziggo en na het invullen van mijn postcode en huisnummer kwam ik uit op een "voordeel" van 6,20 euro bij overstappen van het huidige contract naar "alles in een".

Het nadeel is dan echter dat ik terug ga van 126 televisiezenders naar 60.

Dit gaat hem dus niet worden.
 
Ik ben er al uit. Via de link in de emailadvertentie van Ziggo en na het invullen van mijn postcode en huisnummer kwam ik uit op een "voordeel" van 6,20 euro bij overstappen van het huidige contract naar "alles in een".

Het nadeel is dan echter dat ik terug ga van 126 televisiezenders naar 60.

Dit gaat hem dus niet worden.
Je houdt gewoon de digitale zenders die je nu hebt; de zenderpakketten staan los van alles in één.
 
De website

Dit hieronder vond ik op de website, klopt dit dan niet?

Met Alles-in-1 haal je het gemak van televisie, internet en telefonie in huis van één leverancier. Wat je allemaal krijgt in je Alles-in-1 Plus pakket staat hieronder vermeld.

Televisie

enzovoorts. Vandaar
 
Dit hieronder vond ik op de website, klopt dit dan niet?

Met Alles-in-1 haal je het gemak van televisie, internet en telefonie in huis van één leverancier. Wat je allemaal krijgt in je Alles-in-1 Plus pakket staat hieronder vermeld.

Televisie

enzovoorts. Vandaar
Zucht, maar je hebt veel meer snelheid en gratis onderling bellen met Ziggo abonnee's. Sinds wanneer is die discussie weer zo 'hot'? Lezen mensen... misschien niet veel goedkoper, maar het pakket is sneller.

Geen behoefte aan? Klaar toch? Maar klaag niet zo... alles staat duidelijk vermeld op de site.
 
Zucht, maar je hebt veel meer snelheid en gratis onderling bellen met Ziggo abonnee's. Sinds wanneer is die discussie weer zo 'hot'? Lezen mensen... misschien niet veel goedkoper, maar het pakket is sneller.

Geen behoefte aan? Klaar toch? Maar klaag niet zo... alles staat duidelijk vermeld op de site.
Inderdaad, en niemand verplicht je om het pakket te nemen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan