• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo komt belofte niet na

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dat men daar zo'n principe drama over moet gaan zitten maken.
"Get a life and enjoy Ziggo" zou ik zeggen :wink:
Vele dingen zoals hier op het forum vermeld zouden daar onder kunnen vallen. Je hebt helemaal gelijk dat men van kleine muggen de grootste olifanten wil maken :D
 
hmm vaag,.. ik heb ook het formulier op de site ingevult, dat ze mij terug bellen.

Ik had maandag rond 10 uur ingevult .. en zou volgens de site dinsdag tussen 12-17 uur terug gebeld worden ofzo..

maandag rond 16 uur ofzo hadden ze al gebeld.!!

en het was met 5 min geregeld.. wacht nu alleen op het pakket, maar dat kon ook tot 2 weken duren dus
 
Het is heel eenvoudig: Als je zo'n terugbel service (nog) niet kan waarmaken als bedrijf dan moet je hem ook (nog) niet aanbieden. Dat voorkomt dat klanten gaan klagen over een dergelijke service. Als ze niet of te laat terugbellen is dat net zo irritant als een monteur die niet op het afgesproken tijdstip op komt dagen.

Zelf heb ik nu al twee storingsmeldingen aangemaakt via de nieuwe Ziggo website en een vraag gesteld over mijn klantnummer dat schijnbaar gewijzigd is zonder dat Ziggo mij daarvan op de hoogte heeft gesteld. In alle drie de gevallen een ontvangstbevestiging per e-mail gehad maar daarna niets meer van Ziggo gehoord. Ook hiervoor geldt: Als die formulieren niet werken voor bepaalde regio's zoals Ziggo/Multikabel klanten dan moet je ze ook nog niet aanbieden i.p.v. de ingevulde forumlieren in de bittenbak te laten verdwijnen.
 
Als die formulieren niet werken voor bepaalde regio's zoals Ziggo/Multikabel klanten dan moet je ze ook nog niet aanbieden i.p.v. de ingevulde forumlieren in de bittenbak te laten verdwijnen.
Dus iets wat WEL werkt, moet opgeheven worden? Je kan ook zelf even bellen en niet zo krenterig zijn :D (vaak gaat het maar om een paar minuten en is ineens al je stress verdwenen en hoeven wij de nutteloze frustraties niet meer te lezen :D) Je weet dat ze in een overgangfase zitten... Zolang het maar in jouw straatje past hè. Oeps, nu ben ik gelijk een fanaat, ohjee...
 
Dus iets wat WEL werkt, moet opgeheven worden? Je kan ook zelf even bellen en niet zo krenterig zijn :D
Zoals ik al aangaf werkt het niet naar behoren omdat er geen antwoord volgt op de drie keer dat ik het formulier heb ingevuld. Aan een ontvangstbevestiging alleen heb ik niets, er hoort ook nog een antwoord te volgen.

Het plaatsen van een smiley maakt je aantijging over mijn vermeende krenterigheid nog steeds niet grappig. Ik maak gebruik van een service die Ziggo biedt om via de website zaken te melden met behulp van formulieren. Als dat niet werkt dan is het netjes om dat te melden zodat ik alsnog de beslissing kan nemen om te bellen i.p.v. dat men nu de indruk wekt dat de formulieren verwerkt zullen worden.

(vaak gaat het maar om een paar minuten en is ineens al je stress verdwenen en hoeven wij de nutteloze frustraties niet meer te lezen :D) Je weet dat ze in een overgangfase zitten... Zolang het maar in jouw straatje past hè. Oeps, nu ben ik gelijk een fanaat, ohjee...
Dat je een Ziggo groupie bent was al langer duidelijk. Je dult het niet dat Ziggo klanten hier gewoon op een normale manier komen melden wat er aan schort. Misschien moet je nog eens naar die reclames van Ziggo kijken waarin wordt aangegeven dat Ziggo graag wil luisteren naar wat haar klanten te vertellen hebben. Alleen proberen jij en andere Ziggo groupies het anderen onmogelijk te maken om Ziggo uberhaupt te laten weten wat er beter zou kunnen.

Klanten die overal in elk topic dezelfde klacht keer op keer herhalen zijn oervervelend en worden terecht aangepakt door de forumleiding. Ziggo groupies die elk topic proberen om zeep te helpen waarin iets wordt aangekaart dat niet goed verloopt zijn in mijn ogen net zo irritant, maar helaas verzuimt de forumleiding daar tegen op te treden. Uiteindelijk gaat daar een forum ook aan ten onder, maar dat zal de Ziggo groupies een zorg zijn zolang de vaak terechte klachten maar niet meer in het openbaar worden gemeld.
 
Dat je een Ziggo groupie bent was al langer duidelijk. Je dult het niet dat Ziggo klanten hier gewoon op een normale manier komen melden wat er aan schort.
Normale manier??? Noem je de reacties van bepaalde lieden hier normaal? LOL!!! Ach ja, zoals ik al vaker zeg, enkel jullie hart lijdt hieronder. De rest lacht bij het lezen van de 'onzinfrustraties'.

En ja, eerlijk is eerlijk, ik heb hier geen klagen, alles werkt naar behoren en ja, de 'service site' is nog niet helemaal rond, is dat nou een reden om te zeiken? Just relax...

Dan bel ik wel even, als ik iets veranderen wil. Maar ja, als zelfs al die €0,50 om dingen te regelen hier teveel is bij sommige Ziggo gebruikers, waar gaat het heen dan in hemelsnaam?
 
Het zeurgehalte is helaas soms hoog op dit forum.
Ze registreren zich op een "blauwe maandag" zeuren en klagen een hoop van zich af en verdwijnen weer in het niets.
Idee...! Eerst voorstellen voordat men in andere fora mag gaan klagen :D Wordt de drempel al iets hoger...
 
Ziggo groupies die elk topic proberen om zeep te helpen waarin iets wordt aangekaart dat niet goed verloopt zijn in mijn ogen net zo irritant, maar helaas verzuimt de forumleiding daar tegen op te treden. Uiteindelijk gaat daar een forum ook aan ten onder, maar dat zal de Ziggo groupies een zorg zijn zolang de vaak terechte klachten maar niet meer in het openbaar worden gemeld.
Door mijn reactie bevestig noch ontken ik dingen, maar mensen kunnen klachten op een normale manier brengen. Niet met dat gezeik en hoog van de toren blaten. Men bereikt er toch niets mee en eigenlijk hoop ik dat er helemaal niets aan gedaan wordt dan. Behandel een ander zoals jezelf behandeld wenst te worden. Ook bij klachten kan het op die manier. Niet dat schorriemorrie wat zich hier registreert, hun klacht dropt en weer wegblijft zonder constructuele onderbouwingen en zo.

Ziggo klote? Tsja, opbouwende fase. Casema en @home waren al niet anders, get used to it ;)
Service site die niet werkt? Is in opbouw. We merken het vanzelf... echt dringend, bel je de klantenservice even. Oja, kost geld ;)

Dat kinderachtige gezeik ook altijd. Tel tot 10, denk na en geniet van het heerlijke weer. Bereik je meer mee dan dat domme geblaat!
 
Het lijkt me ook niet zo dat je altijd meteen een snelle reactie kan verwachten nu de kabelbedrijven net naar een nieuw bedrijf (Ziggo) omgezet zijn. Het zal daar vast erg druk zijn.
Om over te stappen naar de nieuwe produkten heb je tot eind augustus de tijd(!) Bovendien zou er nog een brief met aanbiedingen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan