• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco ontvanger

  • Onderwerp starter bert.vandijk46
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bert.vandijk46

Bij Ziggo een Cisco ontvanger besteld (EURO 459 + 10 verzendkosten).
Na 5 weken nog niet geleverd. Bellen of e-mailen geeft geen uitsluitsel
over de vertaging.
Bestelling telefonisch geanuleerd.
Besteld via internet bij Cardwriter (EURO 425 + 10 verzendkosten).
Binnen twee dagen geleverd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga je geen interactieve diensten (TV-Theek / uitzending gemist) afnemen dan? Zowel zou ik ziggo eens bellen want dan kost het je eenmalig 130 + 16.95 per maand (2 jaar lang) en betaal je dus voor de box eigenlijk 250 euro. Ook als je die in de winkel kocht kan je toch de actieprijs nog krijgen voorwaarde is dan wel de 2 jaar lang itv dienst afnemen ;)

Toen ik interactieve TV bestelde had ik 2 dagen later alles in huis, normalieter zou het altijd binnen 2 weken moet zijn behalve indien anders gemeld, jammer dat het dus bij jou mis ging.

PS: Denk dat het gebied waar je woont ook een verschil maakt mbt leveringstijden, etc.
 
hmmm bekend verhaal dit.

Ik heb het nu ook 5 weken geleden besteld, en inderdaad nog niets.
Ik bel standaard iedere week even wat de status is, en deze blijft hangen zeggen ze me. "en daar kunnen wij niets aan doen, bel volgende week nog maar een keer" :(

Ik blijf maar weer even wachten en zal het wel zien....

Maar tevreden over deze service nee, dat ook weer niet.
 
hmmm bekend verhaal dit.

Ik heb het nu ook 5 weken geleden besteld, en inderdaad nog niets.
Ik bel standaard iedere week even wat de status is, en deze blijft hangen zeggen ze me. "en daar kunnen wij niets aan doen, bel volgende week nog maar een keer" :(

Ik blijf maar weer even wachten en zal het wel zien....

Maar tevreden over deze service nee, dat ook weer niet.

Hier 1 juni besteld, 5 juni geleverd gekregen...
 
Hier 1 juni besteld, 5 juni geleverd gekregen...

Mijn ontvanger is 2 weken en 2 dagen geleden stuk gegaan. Gebeld, moet eerst een RMA aanvragen voordat ik het aparaat kan omruilen :censored:. En raad eens?? De RMA is na 2 weken nog niet eens binnen :giveup:
 
Mijn ontvanger is 2 weken en 2 dagen geleden stuk gegaan. Gebeld, moet eerst een RMA aanvragen voordat ik het aparaat kan omruilen :censored:. En raad eens?? De RMA is na 2 weken nog niet eens binnen :giveup:
En ik kreeg vandaag van de TD te horen:

Sorry meneer, maar het activeren van ITV kan echt nog wel even op zich laten wachten, ant we hebben hier een probleem met ITV activatie (en toen kwam er een verhaal over het 6-stappen gebeuren).

Kortom: hij wilde mij erg graag van dienst zijn, maar kon dat niet, omdat ik bij stap 3 zit en de activatie pas kan na stap 4 of 6 ofzo.

Ik begreep zijn probleem, maar ik hoop wel dat dit zsm is opgelost en ik gewoon gebruik kan gaan maken van ITV.

Jij iig succes met je RMA!
 
Hier afgelpoen maandagavond bested, vandaag [donderdag] in de ochtend geleverd.
Ik ging uit van een maand, dus dikke meevaller.
 
Hier afgelpoen maandagavond bested, vandaag [donderdag] in de ochtend geleverd.
Ik ging uit van een maand, dus dikke meevaller.

Heel verstandig om het ruim in te schatten want inderdaad, dan valt het altijd mee. De apparatuur voor ITV zelf wordt vrij snel geleverd in de regel, het apparaat is nu pas echt groot in de markt gezet dus ze zullen wel een voorraadje gereed hebben liggen.

Ik zou echter niet te vroeg juichen. Door die snelle levering is de order op het moment van installatie vaak nog niet afgerond in het systeem van Ziggo, en activatie van de Smartcard voor ITV moet daar dan nog op wachten. Voeg daarbij dat die orders, wat ik uit dit forum begrijp, kennelijk vaker vastlopen dan normaal (aanname van mijn kant), en ik zou nog even wachten of alles daadwerkelijk administratief in orde is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan