• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanbieding

Status
Niet open voor verdere reacties.

franscools

Forum Gebruiker
Berichten
8
Heb laatst aanbieding gekregen van Ziggo voor vaste klanten, een totaal pakket met o.a. gratis decoder en meer. Maar ik heb alles al en heb gevragen of er voor trouwe klanten misschien iets anders is(Gratis HD zender bijv). Op 2 november mail verstuurd en tot nu toe niets gehoord.

:no: service :?::?::?:
 
Lees de folder die u gaat krijgen of al heeft ontvangen:)

Heb laatst aanbieding gekregen van ZIGGO voor vaste klanten, een totaal pakket met o.a. gratis decoder en meer. Maar ik heb alles al en heb gevragen of er voor trouwe klanten misschien iets anders is(Gratis HD zender bijv). Op 2 november mail verstuurd en tot nu toe niets gehoord.

:no: service :?::?::?:
 
Heb laatst aanbieding gekregen van ZIGGO voor vaste klanten, een totaal pakket met o.a. gratis decoder en meer. Maar ik heb alles al en heb gevragen of er voor trouwe klanten misschien iets anders is(Gratis HD zender bijv). Op 2 november mail verstuurd en tot nu toe niets gehoord.

:no: service :?::?::?:

Ik hoop juist dat het gratis decoder verhaal nog even doorloopt tot iedereen over kan op alles in 1. Dat is wel zo eerlijk!
 
Service

Tot op heden nog geen reactie gekregen op mijn mail van 2 november van ZIGGO, wil een extra pakket bijpakken, maar eerst wil ik een reactie van een normaal mens op mijn bericht.
:no::no::no::no::no::no:
 
Ned 1,2 en 3 krijgt u er speciaal als vaste klant, gratis in HD kwaliteit erbij.

Tot op heden nog geen reactie gekregen op mijn mail van 2 november van ZIGGO, wil een extra pakket bijpakken, maar eerst wil ik een reactie van een normaal mens op mijn bericht.
:no::no::no::no::no::no:
 
Service

Ik heb inderdaad gelezen dat wij ned 1/2/3 erbij krijgen, maar de rest van Nederland ook, maar die krijgen waarschijnlijk een gratis decoder
nog erbij of geld retour en tenslotte heb ik nog steeds geen reactie gekregen van iemand van ZIGGO. Zie onderstaand bericht,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. U krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.
Verstuurd 2-11-2008
:no::no:
 
Lees de folder die u gaat krijgen of al heeft ontvangen

Wat is er niet duidelijk dan aan het antwoord van Kingpin? Hij is ook nog mens van vlees en bloed, en werkzaam bij Ziggo :wink:
Er ziijn verder gewoon geen kadootjes die extra worden weggegeven
 
Wat is dit ? een competitie " wie is de beste AFZEIKER "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan