• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

http://members.home.nl uit de lucht ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt erop dat ie hier ook uit de lucht is. zowel members.***.home als members.***.Ziggo lijkt niet bereikbaar. Helaas weer eens iets van @home of ziggo wat het laat afweten ! Ook op hun website staat niets vermeld bij storingen ?!
 
Het lijkt erop dat ie hier ook uit de lucht is. zowel members.***.home als members.***.ziggo lijkt niet bereikbaar. Helaas weer eens iets van @home of ziggo wat het laat afweten ! Ook op hun website staat niets vermeld bij storingen ?!
ok, er zijn dus meer problemen, met de home page's sites!
tja mijn bezoekers kunnen niet naar mijn streams kijken en Luisteren naar de Top2000, baalen zeg! Nou vanaf 18 uur dat kon ik zien aan mijn bezoekers lijst!
 
storing

ook hier storing zo dat niemand mijn foto's kan bekijken echt balen
 
Hier werkt alles ook, maar niet echt naar behoren in die zin dat het ongewoon lang duurt voor er iets verschijnt.
 
Hier ook geen verbinding met members.home.nl of members.ziggo.nl.
FTP-en naar homedrive levert geen problemen op.
 
Oke, hier dus hetzelfde. Dacht eerst dat het aan mij lag. Ik zoeken op de Ziggo-site, maar geen storing bekend. Nu lees ik hier dat er dus wel degelijk iets aan de hand is. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Is het al gemeld bij Ziggo?
 
Hier ook geen verbinding met members.home.nl of members.ziggo.nl.
FTP-en naar homedrive levert geen problemen op.

Ook in Heerlen hetzelfde probleem.
Ik heb dit bij Ziggo gemeld, kunnen mij niet helpen, wie wel?
 
Ik vrees inmiddels dat men er morgen pas iets aan gaat doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan