• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Meerdere smartcard / decoders

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marijn18

Wij hebben sinds kort het alles-in-één extra van Ziggo. Nu hebben we dus bij de tv in de woonkamer een digitale ontvanger staan (Humax ir-fox c). Zojuist heb ik Eredivisie Live aangevraagd, maar dat zou ik ook graag op de slaapkamer willen kijken.

Ik heb al wat dingen uitgezocht en als ik het goed zeg kan ik gewoon op martkplaats een Humax ir-fox c ontvanger kopen voor een paar tientjes en een extra smartcard bestellen bij Ziggo en hier dan ook Eredivisie Live op kijken toch?
 
Wij hebben sinds kort het alles-in-één extra van Ziggo. Nu hebben we dus bij de tv in de woonkamer een digitale ontvanger staan (Humax ir-fox c). Zojuist heb ik Eredivisie Live aangevraagd, maar dat zou ik ook graag op de slaapkamer willen kijken.

Ik heb al wat dingen uitgezocht en als ik het goed zeg kan ik gewoon op martkplaats een Humax ir-fox c ontvanger kopen voor een paar tientjes en een extra smartcard bestellen bij Ziggo en hier dan ook Eredivisie Live op kijken toch?

JA! Dat klopt.
 
Geen enkel probleem. Je kant tot 3 smartcards registreren voor het totale pakket wat je afneemt van Ziggo.
 
Meerdere Smartcards

Ik heb op dit moment al twee smartcards van Ziggo. Bij een hiervan heb ik een film1 abonnement. De andere smartcard geeft geen film1 toegang; daarvoor moet je een extra abonnement nemen. Als ik een CI+ CAM aanschaf, krijg ik dus een derde smartcard. Betekent dit meteen, dat mijn film1 abonnement niet meer bruikbaar is?
 
Ik heb op dit moment al twee smartcards van Ziggo. Bij een hiervan heb ik een film1 abonnement. De andere smartcard geeft geen film1 toegang; daarvoor moet je een extra abonnement nemen. Als ik een CI+ CAM aanschaf, krijg ik dus een derde smartcard. Betekent dit meteen, dat mijn film1 abonnement niet meer bruikbaar is?
Volgens mij moet je met beide huidige smartcards Film1 kunnen ontvangen. Als dat niet zo is, dan is er kennelijk iets misgegaan bij het koppelen van de abonnementen aan de smartcards. Een eventuele derde smartcard moet ook nog kunnen in combinatie met je Film1 abonnement. Even bellen met de helpdesk om de smartcard waarop je geen Film1 ontvangt te laten corrigeren.
 
Ik heb op dit moment al twee smartcards van Ziggo. Bij een hiervan heb ik een film1 abonnement. De andere smartcard geeft geen film1 toegang; daarvoor moet je een extra abonnement nemen. Als ik een CI+ CAM aanschaf, krijg ik dus een derde smartcard. Betekent dit meteen, dat mijn film1 abonnement niet meer bruikbaar is?


Ziggo "trekt" je abonnement tot 3 smartcards gelijk (dus als je film1 hebt op je eerste smartcard, dan moet je dat ook krijgen op je tweede en derde smartcard). Als ik jou was zou ik even met de Klantenservice bellen om je smartcards gelijk te trekken. Gebruik dit nummer: 0900-0730 (lokaal tarief). Heeft mij iig geholpen om mijn derde smartcard actief te krijgen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
JA! Dat klopt.

Oke, maar stel dat ik mijn digitale ontvanger met mijn smartcard dan oppak op zaterdagavond en meeneem naar mijn vriendin. Kan ik daar dan op zondagochtend ook eredivisie live kijken als hun Ziggo hebben zonder eredivisielive? Snap dat het niet de bedoeling is, maar ben benieuwd.
 
Oke, maar stel dat ik mijn digitale ontvanger met mijn smartcard dan oppak op zaterdagavond en meeneem naar mijn vriendin. Kan ik daar dan op zondagochtend ook eredivisie live kijken als hun Ziggo hebben zonder eredivisielive? Snap dat het niet de bedoeling is, maar ben benieuwd.

Dit werkt uit eigen ervaringen prima ;)
 
Oke, maar stel dat ik mijn digitale ontvanger met mijn smartcard dan oppak op zaterdagavond en meeneem naar mijn vriendin. Kan ik daar dan op zondagochtend ook eredivisie live kijken als hun Ziggo hebben zonder eredivisielive? Snap dat het niet de bedoeling is, maar ben benieuwd.
Duss... voetbal gaat voor de vriendin? :schater:
 
Duss... voetbal gaat voor de vriendin? :schater:

Vorig jaar bezocht ik nog alle uit- en thuiswedstrijden, dus de uitwedstrijden op Eredivisie Live kijken lijkt me al een hele vooruitgang :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan