• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

installatie mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Brigit

Ik wil de Cisco graag terug zetten naar de fabrieksinstellingen, aangezien de installatie telkens mislukt. Ik krijg echter telkens de taalkeuze en daarna de pagina om de installatie te starten.
Hoe kan ik het apparaat geheel opnieuw instellen?
Bedankt!
Brigit
 
beste brigit,

Wat ik uit jouw verhaal haal is dat de cisco geinstalleerd moet worden, dan krijg je idd de taalkeuze en daarna het instalatiemenu wat je helemaal moet doorlopen ( dus itv modem instaleren etc...)

Als je cisco geinstalleerd is dan kun je via het menu de ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen....ofwel een compleet nieuwe instalatie.
 
dat is nu net het probleem. Het installatiemenu wordt niet doorlopen. Na de taalkeuze, kom ik in het scherm installatiemenu. Alle codes zijn juist ingevuld. Ik druk op OK en dan krijg ik na een paar seconden de melding: installatie mislukt. Ik kan dan nog maar 1 ding doen en dat is de decoder uitzetten.
Raar, maar waar.
 
das idd vaag! code ff denken [is een tijdje terug voor me ] das klantnr postcode en huisnummer daarna gaat de instalatie starten en stopt na een paar sec. postode helemaal correct ingevuld dus bijv 1234 AA dus spatie errtussen? is de ontvanger juist aangesloten op de bijgelevderde versterker en op de juiste wijze met de wandcontactdoos? en anders stekker eruit 30 sec wachten stekker erin kijken wat er dan gebeurd.
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux armv7l; nl-NL; rv:1.9.2a1pre) Gecko/20091127 Firefox/3.5 Maemo Browser 1.5.6 RX-51 N900
 
Heb je de breedband versterker wel correct aangesloten zonder splitters en dergelijke?
 
Als dit het allemaal niet oplost even de HD bellen die weten hier wel raad mee!:giveup:
 
de codes zijn voor ons:
netwerk id 5555
frequentie 372000
modulatie QAM-64
symbool snelheid 6875

dan druk ik op OK (=zoeken)dan krijg ik de melding: installatie mislukt.
Stekker er 30 sec. uittrekken hebben we ook al geprobeerd.
Aansluitingen (lijken) correct.
Inmiddels heb ik de Samsung geïnstalleerd (op een andere locatie in huis) en die doet het wel, dus de hoofdaansluiting is in ieder geval goed.
Dank overigens voor het meedenken!
 
terugzetten fabrieks instellingen
1. menu
2. instellingen
3. terug zetten fabrieks instellingen







de codes zijn voor ons:
netwerk id 5555
frequentie 372000
modulatie QAM-64
symbool snelheid 6875

dan druk ik op OK (=zoeken)dan krijg ik de melding: installatie mislukt.
Stekker er 30 sec. uittrekken hebben we ook al geprobeerd.
Aansluitingen (lijken) correct.
Inmiddels heb ik de Samsung geïnstalleerd (op een andere locatie in huis) en die doet het wel, dus de hoofdaansluiting is in ieder geval goed.
Dank overigens voor het meedenken!
 
Ik kom niet in de gelegenheid om "menu" te activeren. Na het scherm "kanalen installeren" kan ik niets meer, behalve de decoder uitzetten. Als ik de decoder weer aanzet, begint het weer bij "loading please wait", kies taal etc.
 
beste brigit,

Je kan het beste ffies de helpdesk van Ziggo bellen, zo te horen is je ontvanger niet in orde en blijft ie hangen in de instalatieprocedure.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan