• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

meerdere smartcards digitale tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels ook de officiele reactie van Ziggo binnen:
Tweede smartcard kost behalve de aanschaf van het startpakket verder per maand niets als je er geen extra pakketten op hebt staan. Je ziet dus dan de basis-zenders zonder zonder extra maandelijkse kosten. Je moet hem uiteraard wel laten registreren, anders stopt hij na 2 weken met werken.

Dat is dus in overeenstemming met wat ik al eerder schreef en ook al door anoniem en tja gezegd werd.

oke dit punt is nu duidelijk maar hoe zit het met extra paketten moet je die nu per kaart betalen of per aansluiting??
 
oke dit punt is nu duidelijk maar hoe zit het met extra paketten moet je die nu per kaart betalen of per aansluiting??


Zover ik uit de voorgaande reacties van van oa Anoniem begrepen heb geldt voor de extra pakketten dat je die momenteel nog per kaart moet betalen. Dit totdat het computer systeem bij Ziggo vernieuwd is. Zodra dit het geval is zal het zo worden dat men uitsluitend voor de pakketen op de eerste kaart betaalt, de andere kaarten krijgen dan zonder extra kosten de zelfde pakketten. Wel geldt er dan een jaarlijkse bijdrage voor de kaarten.

(Ik dacht overigens dat dat nu ook voor de 2de kaart € 10,- per jaar was, zo was het in iedergeval bij @home).

Overigens is het voor ziggo klanten die tot voorkort bij Mulitkabel zaten en toen al 2 kaarten hadden zo dat het bij de oude situatie zou blijven (€ 0,50 per maand voor extra kaart waar het zelfde abo op zit als de eerste . hoofdkaart) totdat het nieuwe systeem actief is.
 
Ga er maar vanuit dat je per kaart moet betalen, dan kan het alleen nog maar meevallen. Nee, seriues, dat weet niemand. De enige die het wel weet is Ziggo en die zeggen op de site gewoon dat je per kaart moet betalen. Voor oud-Casema klanten zou dat betekenen dat er niets veranderd. Oud Multikabel en @Home klanten zouden dan opeens veel meer moeten gaan betalen en dat zal een storm van protesten gaan opleveren (ik zou zeggen, hou je bankafschrift in de gaten). Persoonlijk denk ik dat dit gewoon weer een ander punt is waarbij de prijzen wel gelijk zijn getrokken en de diensten niet. Dus afhankelijk van je oude aanbieder. Zolang Ziggo geen duidelijk (!) statement afgeeft aan haar klanten zal het altijd een raadsel blijven.
 
Okee, nog één keer dan, het staat allemaal al eerder in deze draad:

  • Voor bestaande Multkabel klanten die meerdere kaarten hadden wijzigt er niets, op alle kaarten die je in gebruik hebt, krijg je zelfde programma's. Dat kostte tot nu toe 50 cent per maand per kaart. Die 50 cent is nu verdwenen
  • Voor bestaande Casema en @home klanten wijzigt er niets, extra pakketten werden daar al betaald per smartcard.
  • Voor Multikabel klanten die na 16 mei een tweede smartcard erbij nemen houdt het in dat ze standaard niet alle pakketten van de eerste kaart gratis op de tweede krijgen, die moet je dus (net als @home en Casema) apart bijkopen en kosten maandelijks geld.
 
Okee, nog één keer dan, het staat allemaal al eerder in deze draad:

  • Voor bestaande Multkabel klanten die meerdere kaarten hadden wijzigt er niets, op alle kaarten die je in gebruik hebt, krijg je zelfde programma's. Dat kostte tot nu toe 50 cent per maand per kaart. Die 50 cent is nu verdwenen
  • Voor bestaande Casema en @home klanten wijzigt er niets, extra pakketten werden daar al betaald per smartcard.
  • Voor Multikabel klanten die na 16 mei een tweede smartcard erbij nemen houdt het in dat ze standaard niet alle pakketten van de eerste kaart gratis op de tweede krijgen, die moet je dus (net als @home en Casema) apart bijkopen en kosten maandelijks geld.

OK, duidelijk !!
 
Okee, nog één keer dan, het staat allemaal al eerder in deze draad:

  • Voor bestaande Multkabel klanten die meerdere kaarten hadden wijzigt er niets, op alle kaarten die je in gebruik hebt, krijg je zelfde programma's. Dat kostte tot nu toe 50 cent per maand per kaart. Die 50 cent is nu verdwenen
  • Voor bestaande Casema en @home klanten wijzigt er niets, extra pakketten werden daar al betaald per smartcard.
  • Voor Multikabel klanten die na 16 mei een tweede smartcard erbij nemen houdt het in dat ze standaard niet alle pakketten van de eerste kaart gratis op de tweede krijgen, die moet je dus (net als @home en Casema) apart bijkopen en kosten maandelijks geld.

oke de huidige situa tie is nu volkomen duidelijk en hoe zit het met de toekomst moet je dan per abbo of per kaart betalen dit wil ik graag weten
 
oke de huidige situa tie is nu volkomen duidelijk en hoe zit het met de toekomst moet je dan per abbo of per kaart betalen dit wil ik graag weten
Het schijnt dat dit gaat wijzigen naar de 'oude multikabel situatie' dus dat je op alle kaarten die je hebt hetzelfde pakket te zien krijgt zonder dat je hiervoor dubbel betaalt, daarbij komt dan een jaarlijkse smartcard-bijdrage. Maar een bevestiging of-, wanneer en hoe dit gaat gebeuren hebben we nog niet. Voorlopig valt dit dus nog onder de categorie 'wandelgang info'.
 
Het schijnt dat dit gaat wijzigen naar de 'oude multikabel situatie' dus dat je op alle kaarten die je hebt hetzelfde pakket te zien krijgt zonder dat je hiervoor dubbel betaalt, daarbij komt dan een jaarlijkse smartcard-bijdrage. Maar een bevestiging of-, wanneer en hoe dit gaat gebeuren hebben we nog niet. Voorlopig valt dit dus nog onder de categorie 'wandelgang info'.

Heel jammer dat hier nu juist ook geen officiele reactie/bevestiging van Ziggo over verkregen is. :?
 
net mijn factuur online bekeken en gelukkig er is als oud MK klant met 2 smartcards (geregistreerd voor 16 mei) met hierop als extra abbo sport 1 en het sport pakket (op beiden kaarten) maar 1 maal (voor de extra paketten) het abbo geld gefactureerd. De vrees van mijn kant was dus ongegrond!!!
 
net mijn factuur online bekeken en gelukkig er is als oud MK klant met 2 smartcards (geregistreerd voor 16 mei) met hierop als extra abbo sport 1 en het sport pakket (op beiden kaarten) maar 1 maal (voor de extra paketten) het abbo geld gefactureerd. De vrees van mijn kant was dus ongegrond!!!

Bofkont. :wink:

Inmiddels heb ik 3 klantnummers en kan ik maar met 1 account inloggen.
Daar heb ik alleen Casema Maxi op als Multikabel klant. :shock:

Ik durf ze amper meer te bellen daar ik bang ben dat ze nog meer rotzooi in die administratie gaan aanrichten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan