Forum openen mijn laatst geplaatste bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mano

Als ik voorheen via https://ziggo-gebruikers.nl/cms/ in de linkerrij een topic aanklikte waar ik gereageerd had.
Dan opende dat topic zich, bij mij in een nieuw tabblad, bij mijn laatst geplaatste bericht.
De laatste week is dit niet meer zo.
Moet ik wat veranderen aan mijn instellingen, of is er met het forum wat veranderd?

Ik had de standaard instellingen, met dien verstande dat ik de (mail)notificaties een goede maand geleden heb uitgezet.

Graag wil ik een draadje weer kunnen lezen vanaf het laatst door mij geplaatste bericht.
 
Op de cms zie je de laatste posts zoals die door de RSS feed weergegeven worden. Waarom dat niet altijd werkt weet ik zo even niet.

Ik doe het bijhouden van nieuwe posts zelf anders.
Ik heb ook email-notificatie uitgezet, maar abonneer me wel op een topic waar ik zelf gereageerd heb. Je krijgt geen mailtje maar hebt dus wel een abonnement op elk van die topics.
Klik je nu op "gebruikersinstellingen" bovenaan het forum, dan zie je een lijst met topics waar je op geabonneerd bent waar nieuwe reacties gekomen zijn. Klik je bij zo'n bericht op het
firstnew.gif
icoontje, dan zie je het nieuwste bericht.

Datzelfde doe ik ook bij topics uit de normale forumlijst waar ik niet op geabonneerd ben maar wel lees. Is alles gelezen dan is er niets meer 'vet' gedrukt.
Wil je een forumdeel in 1 keer als 'gelezen' zetten, dan kun je dubbelklikken op het icoontje wat nieuwe posts aangeeft:
forum_new.gif

Daarna verandert dit in een 'gelezen forum' icoontje:
forum_old.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik voorheen via https://ziggo-gebruikers.nl/cms/ in de linkerrij een topic aanklikte waar ik gereageerd had.
Dan opende dat topic zich, bij mij in een nieuw tabblad, bij mijn laatst geplaatste bericht.
De laatste week is dit niet meer zo.
Moet ik wat veranderen aan mijn instellingen, of is er met het forum wat veranderd?

Ik had de standaard instellingen, met dien verstande dat ik de (mail)notificaties een goede maand geleden heb uitgezet.

Graag wil ik een draadje weer kunnen lezen vanaf het laatst door mij geplaatste bericht.

Ik heb precies hetzelfde, zou het ook graag weer terug hebben zoals het was.
 
Ik heb precies hetzelfde, zou het ook graag weer terug hebben zoals het was.

Zie boven hoe je dit ook kunt oplossen.

De RSS feed heeft zo te zien een foutje waardoor de URL niet klopt. Handmatig kun je dat ook als volgt oplossen: Als je in de url die je krijgt van de RSS een "&" teken voor "goto=newpost" zet heb je wel het laatste bericht.
 
Klik je nu op "gebruikersinstellingen" bovenaan het forum, dan zie je een lijst met topics waar je op geabonneerd bent waar nieuwe reacties gekomen zijn. Klik je bij zo'n bericht op het
firstnew.gif
icoontje, dan zie je het nieuwste bericht.

Dit is de oplossing voor mij, en ik heb meteen een overzicht van de topics waar ik in zit.
Thnx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan