Ziggo medewerkers niet meer zichtbaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cees, dat is de zwart/witte versie. Ik vind persoonlijk wel dat de Ziggo-medewerkers die zich openlijk inzetten een andere status moeten hebben. Dat er mogelijk ook anders Ziggo-medewerkers zijn die meediscussieren maar verder niet in het openbaar treden heb ik verder geen problemen mee, maar dan dus ook niet met een dubbele pet op gaan zitten en vervolgens hulp bieden of Ziggo-standpunten keihard verwoorden.

Toch blijft het iemand zijn persoonlijke beslissing of hij wel of niet zo herkend wil worden. Daar kunnen vele redenen voor zijn.

Dus de enige oplossing om dit te doorbreken is om deze mensen te bannen. Dan ben jij tenmiste ook weer gerust dat je niet met een wolf in schaapskleren aan het discussieren bent tenminste.
 
over open ip alle ip zijn tracbaar of jullie bram en consorte niet douwnloaden en dan beginnen over privicie ich lach me broek aan flarden
elk ip is trace baar en openbaar dus dat domme gelul over wie is wie slaat echt nrgens op

maar ja jullie hebben wel berijkt dat een paar goede mensen verdwijnen

succes

peter

lijkt wel kinderspel btw sinterklaas is nu aanwezig KIDZ
 
Toch blijft het iemand zijn persoonlijke beslissing of hij wel of niet zo herkend wil worden. Daar kunnen vele redenen voor zijn.

Dus de enige oplossing om dit te doorbreken is om deze mensen te bannen. Dan ben jij tenmiste ook weer gerust dat je niet met een wolf in schaapskleren aan het discussieren bent tenminste.
Ze moeten dan eerst maar de reden noemen waarom ze geen aparte status willen?????? Ik zie die niet. Ook wanneer ze met een aparte status spreken kunnen ze op persoonlijk titel spreken en dit er uitdrukkelijk bijvermelden (of komt men dan in problemen met Ziggo zelf???)
 
hey ziggo fan ken jij niet een week offline gaan lijkt me beter voor forum

alles wat ik lees van jou is fout in een forum

ga weg een week wij blij

peter

en vergeet niet jou ip is tracebaar rotf
 
Ze moeten dan eerst maar de reden noemen waarom ze geen aparte status willen?????? Ik zie die niet. Ook wanneer ze met een aparte status spreken kunnen ze op persoonlijk titel spreken en dit er uitdrukkelijk bijvermelden (of komt men dan in problemen met Ziggo zelf???)

Je kunt je misschien beter maar weer gaan richten op Cogas, dit wordt net zo'n disussie geloof ik.
 
Ze moeten dan eerst maar de reden noemen waarom ze geen aparte status willen?????? Ik zie die niet. Ook wanneer ze met een aparte status spreken kunnen ze op persoonlijk titel spreken en dit er uitdrukkelijk bijvermelden (of komt men dan in problemen met Ziggo zelf???)
Wat jij eigenlijk vraagt is dat we van ieder lid dat zich aanmeldt een antecedenten onderzoek doen, terwijl ze juist anoniem lid kunnen worden. En dan niet alleen om Ziggo medewerkers te vangen. Er komt hier een heel breed publiek, leveranciers, fabrikanten, media, enz enz. Ieder met zijn eigen insteek en wellicht belangen. Dan wel als Ziggo klant dan wel op andere titel, al dan niet anoniem.

Een ieder staat het vrij om al dan niet zijn identiteit en titel te onthullen. Een ieder staat het vrij om hulp aan te bieden. Aan een ieder staat het vrij dat al dan niet te accepteren. Ik heb al directe contacten zien ontstaan tussen router leverancier en forumleden. Iets waar Ziggo helemaal niet in voorkomt.

We hebben met de formele Ziggo helpers afspraken gemaakt dat ze als zodanig herkenbaar zijn. Van medewerkers die zich als helper aanbieden en waar wij weet van hebben vragen wij of ze ook een status predicaat willen voeren. Doen zij dat niet dan zijn ze gewone forumleden, niet anders dan al de mensen die ik in de vorige alinea aanhaalde.

Kortom als je hulp accepteert van een "gewoon" forumlid, dan is het net zoals waar dan ook, je eigen verantwoordelijkheid met wie je in zee gaat.
 
De ondertekening van een webcare medewerker is:
Wij hebben gemerkt dat klanten steeds vaker hun vragen en problemen op het internet plaatsen. Het Ziggo Webteam is opgericht om deze klanten te helpen en van de juiste informatie te voorzien. Ons team is dagelijks actief op diverse fora.

Helaas kunnen wij niet direct en overal op reageren. Hiervoor vragen wij uw begrip.



Wat betreft Webcare op het Chelloo/UPC forum is het daar tenminste wel wat duidelijker allemaal.

Chelloo.com - UPC Forum: Officiele UPC medewerkers op dit forum.
Chelloo.com - UPC Forum: UPC Webcare update.
 
Wat jij eigenlijk vraagt is dat we van ieder lid dat zich aanmeldt een antecedenten onderzoek doen, terwijl ze juist anoniem lid kunnen worden. En dan niet alleen om Ziggo medewerkers te vangen. Er komt hier een heel breed publiek, leveranciers, fabrikanten, media, enz enz. Ieder met zijn eigen insteek en wellicht belangen. Dan wel als Ziggo klant dan wel op andere titel, al dan niet anoniem.

Een ieder staat het vrij om al dan niet zijn identiteit en titel te onthullen. Een ieder staat het vrij om hulp aan te bieden. Aan een ieder staat het vrij dat al dan niet te accepteren. Ik heb al directe contacten zien ontstaan tussen router leverancier en forumleden. Iets waar Ziggo helemaal niet in voorkomt.

We hebben met de formele Ziggo helpers afspraken gemaakt dat ze als zodanig herkenbaar zijn. Van medewerkers die zich als helper aanbieden en waar wij weet van hebben vragen wij of ze ook een status predicaat willen voeren. Doen zij dat niet dan zijn ze gewone forumleden, niet anders dan al de mensen die ik in de vorige alinea aanhaalde.

Kortom als je hulp accepteert van een "gewoon" forumlid, dan is het net zoals waar dan ook, je eigen verantwoordelijkheid met wie je in zee gaat.

En nog vind ik het jammer dat een medewerker zoals Raymond dit forum heeft verlaten. Gezien het feit dat een ieder zijn ip achter laat bij het bezoeken van welke site dan ook, zou zeker dit forumlid
inzicht in de ip's moeten kunnen hebben, zonder dit valt er weinig te fixen (in z'n vrije tijd) voor de leden met problemen. Een gemiste kans dus weer voor de privacy-fanaten.

Gert.
 
Ik zie hier ook mijn naam een aantal keer voorbijkomen, en wil graag een en ander vanaf mijn kant gezien verduidelijken.

Ik ben 1 van de mensen die het prima vind onder zijn eigen naam, en dus geen officieele status wilt hebben.
Als ik officieel vanuit Ziggo hier deelneem, kan ik dus nooit meer mijn eigen mening verkondigen. Ook als medewerker ben ik het wel eens ergens niet mee eens, en wil dan graag mee kunnen discussieren zonder de naam Ziggo tegen Ziggo te gebruiken.
Klanten die dingen roepen waar ik me niet in kan vinden wil ik een normaal antwoord geven, en geen antwoord die aan alle kanten eerst afgewogen moet worden op correctheid.
Morraal, ik wil gewoon mezelf kunnen zijn op dit forum, en als extra probeer ik af en toe schrijnende gevallen mee te pikken.

Anoniem gaf aan dat ik ben gestopt. Dit klopt grotendeels, ik heb me afgelopen vrijdag afgemeld als webcare medewerker (van oud Multikabel).
Meerdere redenen:
1 is de belangrijste die doorslaggevend was. Ik begin in een andere functie binnen Ziggo op 1 December, en wil me daar volledig op storten. Mede door die functie ben ik de directe aansluiting met de oplossende partijen kwijt.

2 ik ben 1 van de mensen die veel moeite heeft met de fusie, dit in de zin van veranderingen in mijn functie die ik niet als positief heb ervaren. Daardoor dus behoorlijk op mijn tenen gelopen, en daardoor dus een kort lontje... Artsen noemen het ook wel simpelweg stress... Door dat korte lontje begon ik steeds meer moeite te krijgen met bepaalde reacties van sommige mensen, en twijfelde ik al een poosje over hiermee te stoppen, want zoals al meer gezegd: Dit is WERK in de vrije tijd uitvoeren, alleen maar als pure goodwill naar klanten!!! Ik doe/deed dat voor de lol, de lol wordt echter steeds minder als je steeds vaker minder leuke berichtjes van mensen ontvangt, die dus niet willen begrijpen dat je je vrije tijd voor hun zit op te offeren...

Sorry voor spelfouten zinsopbouw en noem maar op, heb dit even snel neergezet om een en ander te verduidelijken...

Cees en Ben: ik had jullie wel bekend gemaakt te willen stoppen, maar jullie wisten nog niet dat dat al volledig rond was (Anoniem heeft dit intern waarschijnlijk al vernomen), maar bij deze, is dus vrijdag intern gecommuniceerd door mij...

Ik zal nog veel op het forum zijn, maar zal geen persoonlijke berichten meer oppakken om uit te zoeken voorlopig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan