• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

  • Onderwerp starter vinnie-terranova
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik probeerde te zeggen: als blijkt dat een bundel opnieuw aanvragen in het systeem, de snelheidsproblemen oplost bij alle klanten die hier last van hebben, dit allang was gedaan door Ziggo zelf.
Dat zou kunnen, maar ik zit er ook over te denken om het opnieuw aan te vragen, al is het alleen maar om tenminste toch het idee te hebben dat er iets gedaan wordt...

Na contact met Unkown via PB bleek dat volgens hem alles goed stond, maar omdat hij geen tools voor het @home gebied heeft kon hij niets verder doen.

Helpdesk wilde verder niets doen, omdat volgens zijn senior 1 december de nieuiwe snelheden pas in gingen. Heb hem nog gevraagd of dat dat niet de extra verhoging was maar dat was niet. Dus moest ik maar wachten tot 1 december en goed de facturen in de gaten houden...
 
en toen was er java...

Als oud @home'er ook alles in het werk gesteld om alles in 1 plus te krijgen,
dit is tot zover gelukt dat ondanks het vele belwerk en omzetten van de
gironummers zowel ikzelf als mijn ouders een klantnummer hebben gekregen.
Nu betalen zij het stukje van digital plus en het hdtv pakket.
En ik betaal het alles in 1 pakket.
Echter als ik met hun klantnummer inlog kan ik wel de rekening bekijken.
Maar als ik dan op "mijn producten" klik krijg ik onderstaand te zien :roll:

in '/jsp/products/productsData.jsp': Cannot find bean mainProduct in any scope
at org.apache.struts.taglib.tiles.InsertTag$InsertHandler.doEndTag(InsertTag.java:923)
at org.apache.struts.taglib.tiles.InsertTag.doEndTag(InsertTag.java:462)
at org.apache.jsp.jsp.tiles.myziggo.layout_jsp._jspx_meth_tiles_insert_0(layout_jsp.java:326)
at org.apache.jsp.jsp.tiles.myziggo.layout_jsp._jspService(layout_jsp.java:205)
at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:105)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:860)
at org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:336)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:297)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:247)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:860)
at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor109.invoke(Unknown Source)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:585)

Tekst is nog een stuk langer maar het moet ook leesbaar blijven.
Ik wil nl hun pakket opzeggen en het er weer bij mij aankoppelen.
Maar de site en de helpdesk begrijpen me niet.:cry:
Meer mensen die in deze situatie zitten en hoe is dit opgelost?
 
Tekst is nog een stuk langer maar het moet ook leesbaar blijven.
Ik wil nl hun pakket opzeggen en het er weer bij mij aankoppelen.
Maar de site en de helpdesk begrijpen me niet.:cry:
Meer mensen die in deze situatie zitten en hoe is dit opgelost?

Onder 1 adres staan er nu dus 2 klantnummers in jouw geval? Op het ene klantnummer de bundel, op het andere je digitale televisie abonnementen.

Er zijn twee manieren om alle pakketten onder 1 klantnummer te krijgen:

1) Digitale televisie per direct opzeggen onder dat ene klantnummer, wanneer dit vervolgens voltooid is (kunnen een aantal werkdagen overheen gaan voordat dit helemaal verwerkt is), de digitale televisie weer aanmelden onder het klantnummer waar de bundel ook staat. Hier is helemaal niets ingewikkelds aan en zou de helpdesk in principe ook gewoon voor jou moeten doen.

Let wel: door deze wijziging zal je een periode zonder digitale televisie komen te zitten

2) De 2 verschillende klantnummers zouden ook samen gesmolten kunnen worden. Dan hoeft er niets opgezegd te worden en zit je een tijd ook niet zonder digitale televisie.

Let wel: het 'samen smelten' van klantnummers kan (helaas) maar door een select aantal mensen gedaan worden bij Ziggo. Er kunnen 1-2 maanden, soms nog langer, overheen gaan voordat dat proces helemaal afgerond is.

De keus is dus aan jou ;). De klantservice kant dit vervolgens voor jou in orde maken.
 
Onder 1 adres staan er nu dus 2 klantnummers in jouw geval? Op het ene klantnummer de bundel, op het andere je digitale televisie abonnementen.


Er zijn twee manieren om alle pakketten onder 1 klantnummer te krijgen:

1) Digitale televisie per direct opzeggen onder dat ene klantnummer, wanneer dit vervolgens voltooid is (kunnen een aantal werkdagen overheen gaan voordat dit helemaal verwerkt is), de digitale televisie weer aanmelden onder het klantnummer waar de bundel ook staat. Hier is helemaal niets ingewikkelds aan en zou de helpdesk in principe ook gewoon voor jou moeten doen.

Let wel: door deze wijziging zal je een periode zonder digitale televisie komen te zitten

2) De 2 verschillende klantnummers zouden ook samen gesmolten kunnen worden. Dan hoeft er niets opgezegd te worden en zit je een tijd ook niet zonder digitale televisie.

Let wel: het 'samen smelten' van klantnummers kan (helaas) maar door een select aantal mensen gedaan worden bij Ziggo. Er kunnen 1-2 maanden, soms nog langer, overheen gaan voordat dat proces helemaal afgerond is.

De keus is dus aan jou ;). De klantservice kant dit vervolgens voor jou in orde maken.


Bovenstaande klopt inderdaad. Ik vond het al zo vreemd dat mijn ouders een brief kregen met hun klantnummer, terwijl ik nooit een brief heb gekregen,alleen een e.mail dat het omgezet was.
Wel heb ik toen bij @home de dienst tv opzeggen gebeld om het rekening nummer van mijn ouders om te zetten naar mijn rekening nummer.
Dit kon, daarna nog eens gebeld ter verificatie en het klopte,alleen mijn rekening nummer was nog over. Tot nu de rekening kwam bij ziggo.....

Maar ik ga voor optie 2 en betaal zolang wel even het verschil terug.
Gelukkig kloppen de bedragen wel en betaal ik niet dubbel voor het tv gebeuren, die kans zat er nl ook nog in.
En alles werkt naar tevredenheid, dan neem ik die wachttijd wel voor lief.
Bedankt. :wink:
 
Onder 1 adres staan er nu dus 2 klantnummers in jouw geval? Op het ene klantnummer de bundel, op het andere je digitale televisie abonnementen.

Er zijn twee manieren om alle pakketten onder 1 klantnummer te krijgen:

Let wel: het 'samen smelten' van klantnummers kan (helaas) maar door een select aantal mensen gedaan worden bij Ziggo.

En dan maar hopen dat die (selecte) personen dat niet op maandagmorgen doen. :wink:

In mijn geval zijn er ontzettend veel problemen ontstaan omdat mijn voorletters voorheen verkeerd in het MK systeem stonden. EFM ipv EMF.
Bij het aanvragen van een "alles in 1" en het samenvoegen van klantnummers ging er niet een :idea: bij de medewerker branden dat dit wel eens dezelfe persoon kon zijn en is er vrolijk een extra abonnement aangemaakt naast het bestaande. :oyeah:
 
Gelukkig begin jij altijd op dinsdag

En dan maar hopen dat die (selecte) personen dat niet op maandagmorgen doen. :wink:

In mijn geval zijn er ontzettend veel problemen ontstaan omdat mijn voorletters voorheen verkeerd in het MK systeem stonden. EFM ipv EMF.
Bij het aanvragen van een "alles in 1" en het samenvoegen van klantnummers ging er niet een :idea: bij de medewerker branden dat dit wel eens dezelfe persoon kon zijn en is er vrolijk een extra abonnement aangemaakt naast het bestaande. :oyeah:
 
Ondertussen 10 tot 12 weken ben ik nu al aan het commmuniceren richting Ziggo dat mijn migratie niet juist is verlopen... Keer op keer kan niemand je helpen en kunnen ze alleen een ticket richting de technische dienst sturen die er daarna blijkbaar niets mee doet.
Vorige week belde er eindelijk iemand op die zag wat er fout was, en dit zou gaan oplossen. Hij zou voor het einde van de week terug bellen... Een week na dat het einde van die week afgelopen is heb ik nog steeds niets terug gehoord en ondertussen kan ik ook niet meer via de oude @home site bij mijn facturen komen... Ik heb dus niet niet eens meer de mogelijkheid om mijn oude facturen in te zien... Alleen de oude facturen van de analoge tv staan in mijn ziggo.... Ook kan ik nog steeds mijn email adressen niet beheren laat staan nieuwe aanmaken... Dat een probleem niet binnen 1 a 2 werkdagen opgelost kan zijn na zo'n grote migratie klus begrijp ik ook wel, maar na 10 a 12 weken had dit echt wel opgelost moeten zijn. Positieve van het hele verhaal is dat Ziggo ook al 2 maanden niets meer factureert.. en volgens de afdeling facturatie staat wel alles goed!!!
Ondertussen heb ik 5 weken geleden deze klacht ook al bij de coax neergelegd en deze hebben hem ook doorgegeven aan ziggo, al 4 maal ondertussen zelfs, maar zelfs dit helpt niet..

Wie oh wie kan me nog vertellen hoe ik in hemelsnaam de puinzooi van Ziggo opgeruimd kan krijgen zodat eindelijk alles klopt zoals het vroeger bij @home wel was... (altijd erg tevreden geweest)
 
Zojuist weer contact gehad met de HD van Ziggo. Volgens deze medewerker is het dus niet mogelijk voor mij om de AIE Extra snelheden te behalen.

Deze medewerker, die overigens erg behulpzaam was en me zelfs 3x binnen een half uur heeft teruggebeld, zegt alles nagekeken te hebben en alles moet goed staan.

Dit is helaas niet wat mij tijdens aanmelden is belooft ("altijd de beloofde snelheid").

Ik heb een PB naar Unknown verstuurd, maar als iemand anders een manier weet om met een 2e of 3e lijns helpdesk in het voormalig @home gebied in contact te komen, dan houd ik me aanbevolen.

Inmiddels betaal ik dus wel al 3 maanden voor AIE wat ik niet kreeg, dus dat moet ik ook maar weer terug zien te krijgen.

Daarnaast wil ik wel even mijn frustratie kwijt over het feit dat het zoveel uitmaakt welke medewerker je te spreken krijgt. Ik had nl. ook problemen met TV, geen HD-pakket meer en geen AIE verassingszenders. Ik had daar de afgelopen weken al meedere malen over gebeld en steeds de melding: er wordt aan gewerkt, nog even geduld. Vandaag had ik een dame aan de lijn die zei: ik zie dat een melding is maar een moment aub. 5 minuten later had ik basis pakket + HD + verassingszenders. Haar collega's zijn daar ruim 3 weken mee bezig en zij deed het in 5 minuten.

Zucht... Ik hoop dat ik dit hoofdstuk zeer binnenkort kan afsluiten en gewoon kan genieten van 20mbit down en 3 mbit upload.

Als dit allemaal niet lukt ga ik toch het risico nemen en vraag ik gewoon een nieuwe 2e aansluiting aan en zeg ik mijn eerste op.
 
Stuur eens een PB naar Ziggo Anoniem hier op het forum.
Geef hem je klantnr: wat voor soort pakket je hebt, en de snelheden die je nu hebt.

Succes Queen1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan