• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Modem retour

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hammar

Forum Gebruiker
Berichten
45
Ik stapte onlangs over van Casema midi internet op een Ziggo-alles in 1 pakket, hierdoor kreeg ik een ander modem.
Tijdens het bestellen werd mij toegezegd dat Ziggo mij een retourverpakking zou doen toekomen om het oude modem terug te sturen.
Na een week nog niets ontvangen, toen via Snelhelp maar eens contact opgenomen. Blijkt weer dat je dat gewoon dus allemaal zelf moet doen.
Weer een belofte niet nagekomen dus.........
 
Tijdens het bestellen werd mij toegezegd dat Ziggo mij een retourverpakking zou doen toekomen om het oude modem terug te sturen.
Moet dat dan?
Mijn oude Multikabel modem heb ik hier ook nog steeds.
Bij de laatste omruilactie werd er hierover ook niets gezegd.
 
Ik stapte onlangs over van Casema midi internet op een Ziggo-alles in 1 pakket, hierdoor kreeg ik een ander modem.
Tijdens het bestellen werd mij toegezegd dat Ziggo mij een retourverpakking zou doen toekomen om het oude modem terug te sturen.
Na een week nog niets ontvangen, toen via Snelhelp maar eens contact opgenomen. Blijkt weer dat je dat gewoon dus allemaal zelf moet doen.
Weer een belofte niet nagekomen dus.........


Vindt het persoonlijk een beetje mierenneukerij.....

Het belang van jouw als persoon is toch een werkende internet verbinding? Op moment dat dit geregeld is na je overstap en jij een ander modem heb gekregen waardoor jij voor de toekomst geholpen bent is dit toch uitstekend? Misschien is je ouder modem al wel afgeschreven, stel dat hij een rest waarde van een paar 10-tjes heeft, dan kost het hele gedoe om hem af te halen al meer dan hij waard is.

Mocht hij toch terug moeten naar Ziggo geef ze gewoon wat tijd, jij bent toch al geholpen? Dan hebben ze het op de retour afdeling gewoon druk. Ze hebben geloof ik nergens staan dat bij een modem wissel het oude modem binnen een bepaalde tijd terug moet zijn. Feit is dat je een werkende internetverbinding hebt.

Valt me op dat een boel mensen hier op het forum dit soort kleine dingen opweten te blazen van; "zie wel, ze doen ook bij mij iets niet goed" Dat men haast trots is om te vertellen dat Ziggo ergens haar belofte niet waar maakt (zoals je het zelf zo mooi zegt) Dit getuigt mijn inziens van mierenneukerij....

Natuurlijk het is mooi als alles soepel en vlekkeloos loopt, iedereen wil dat, maar ik vindt het hierboven beschreven voorbeeld weer een ander uiterste. Als Ziggo bijvoorbeeld het oude modem ophaalt de dag na dat ze het nieuwe hebben geleverd is het ook weer niet goed, wat dan zul je zien dat een boel mensen Ziggo van zuinig gedrag beschuldigen.

Mensen, wees realistisch...
 
Tijdens het bestellen werd mij toegezegd dat Ziggo mij een retourverpakking zou doen toekomen om het oude modem terug te sturen.
Je stopt 'm in een doos, beetje tape en het adres (antwoordnummer in Roosendaal) er op. Klaar is kees. Beetje overdreven reactie dus......
 
Modem moet binnen 15 werkdagen retour!
Als men dat mij toezegd, verwacht ik dus dat het nagekomen wordt.
Ik wacht er namelijk nu al 2 weker erop, het is dat ik zelf actie onderneem anders was die periode mooi verstreken. Na een ronduit rommelige overstap is dit gewoon weer een negative ervaring.
Alles bij elkaar opgeteld vind ik 't gewoon niet netjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan