• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

slecht geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanssouci

Forum Gebruiker
Berichten
17
sinds vanmiddag een brallerig geluid op de meeste tvzenders, behalve op een paar regionalen. op de radio geen probleem
 
Hier (Heerlen) ook sinds vanmorgen.

Het vreemde is wel dat deze storing alleen bij de Samsung DCB-9401R optreedt, terwijl de Humax IR-FOX C prima werkt.
 
Hier in Zwolle hetzelfde verhaal met de samsung. Wil de helpdesk bellen, maar door een groepsstoring (ik kan dan alleen maar aan een stroomstoring denken) is de helpdesk niet (goed) bereikbaar. Bel later terug...

Zouden ze dan uberhaupt al weten dat deze storing er is??? :P
 
humax

Ook hier 5931 storing in geluid.
Bij overschakelen naar andere zender GEEN geluid voor korte tijd.
Bij bijna alle zenders. Hier Humax dus ook problemen
 
Hier was dat ook gisteren avond ( Humax IR-FOX C), ik dacht dat het aan mijn versterker lag maar via tv speakers ook een aantal seconden geen geluid als ik naar een andere zender zapte.

Overigens zijn er vandaag werkzaamheden die tot (ik dacht) c.a 17 uur duren waardoor je internet problemen en tv signaal problemen kan ondervinden. Als je na 17 uur nog problemen hebt moet je de stroom 2 minuten van de decoder en/of modem afhalen. Vorige week een brief hierover ontvangen maar ik weet niet of dit in het hele Ziggo gebied is.

Ik hoop dat het allemaal meevalt.
 
Hier was dat ook gisteren avond ( Humax IR-FOX C), ik dacht dat het aan mijn versterker lag maar via tv speakers ook een aantal seconden geen geluid als ik naar een andere zender zapte.
.

Gisteravond? Hoe laat was dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan