• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

steeds kleine onderbrekingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een andere thread hier ook over.
Ook hier is het probleem 2134, Hoofdorp, oud MK.
Zwart beeld zonder geluid voor 1 seconde en trage AB.
Sinds maandag/disndag eigenlijk, daarvoor nooit last gehad.
Lijkt er wel op dat met het stopzetten van NL-HD dit begonnen is....
Maar dan denk ik zeker wel EEERRRUG ver door he ?

mod : samengevoegd; thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal al een storing gemeld ?

Heb net toch maar even een storing aangemeld, wordt nu wel erg irritant.
Alle genoemde oplossingen in deze draad ook geprobeerd, niets helpt.
Zappen is hier inderdaad ook traag etc.
 
Er is een andere thread hier ook over.
Ook hier is het probleem 2134, Hoofdorp, oud MK.
Zwart beeld zonder geluid voor 1 seconde en trage AB.
Sinds maandag/disndag eigenlijk, daarvoor nooit last gehad.
Lijkt er wel op dat met het stopzetten van NL-HD dit begonnen is....
Maar dan denk ik zeker wel EEERRRUG ver door he ?

mod : samengevoegd; thx
Dank je mod...8-)8-)
 
afstandbediening traag

Net als vele anderen heb ik ook dit probleem het voor enkele seconden wegvallen van beeld en haast niet meer met de afstandbediening te bedienen.Heb met Ziggo over gesproken,gaan er een officiele klacht van maken,dus afwachten.:roll:
 
Hallo

Ik heb dit probleem ook sinds enkele dagen :oops:(postcodegebied 2105 in Heemstede)
ook het zappen gaat bij mij erg traag.
 
wegvallen beeld en trage reactie decoder/ab

ik heb inmiddels ook een officiele storing gemeld die naar de "2e lijn" storingen van Ziggo is gebracht.

Als ik de reacties samenvat dat is het probleem op dit moment in Noord & Zuid Holland (Den Helder, Enkhuizen, Zwaag, Hoorn, Bergen, Hoofddorp, Nieuw Vennep, Heemstede, Den Haag).

Het lijkt me zaak dat iedereen een officiele storing doorgeeft zodat het serieus wordt genomen en spoedig wordt verholpen. We betalen er genoeg voor.

Belangrijk is zo goed mogelijk te melden:
- sinds wanneer (bij mij ca. 25aug)
- welke decoder (ik heb samsung DCB-H360)
- waar (postcode gebied)
- wat (bij wisselend aantal keren per uur kort wegvallen beeld naar zwart, op alle zenders, op alle tv's op alle 3 zelfde decoders en daarbij een zeer traag reagerende ab-decoder)
- is software geupdate (in menu- systeem-systeem info - versie s/w 132)

Bij valt het op dat voor het beeld zwart wordt dit een fractie groen is. Ik heb heel af en toe met de decoder problemen dat het een groene waas geeft en moet dam de decoder in en uit standby zetten. Ik heb zelf het vermoeden dat het in de software van de decoder zit.
 
storing ziggo

Ook ik heb last van storingen. Eerst dacht ik dat het aan de decoder lag. Toevallig hoorde ik een collega over hetzelfde probleem. 's Avonds hoorde ik ook mijn buren klagen over storingen. Het is dus niet de decoder! Ik heb zeer veel problemen met zappen (duurt heeeel lang voordat het kanaal overspringt) Op elke zender regelmatig een zwart beeld. Ik vraag me af wanneer Ziggo iets gaat doen aan dit groeiende probleem. Ik heb gemaild en gebeld en beide keren was het antwoord dat ik mijn bekabeling moest checken en alles moest resetten. Dit heeft niets verholpen. Vervolgens hebben ze gemeld dat wanneer er iemand langskomt van Ziggo, alle kosten voor mij zijn wanneer er toevallig toch iets bij mij aangetroffen wordt waar zij niet aan kunnen doen. Ach was er nog maar Multikabel, die goeie ouwe tijd
 
Ook ik heb last van storingen. Eerst dacht ik dat het aan de decoder lag. Toevallig hoorde ik een collega over hetzelfde probleem. 's Avonds hoorde ik ook mijn buren klagen over storingen. Het is dus niet de decoder! Ik heb zeer veel problemen met zappen (duurt heeeel lang voordat het kanaal overspringt) Op elke zender regelmatig een zwart beeld. Ik vraag me af wanneer Ziggo iets gaat doen aan dit groeiende probleem. Ik heb gemaild en gebeld en beide keren was het antwoord dat ik mijn bekabeling moest checken en alles moest resetten. Dit heeft niets verholpen. Vervolgens hebben ze gemeld dat wanneer er iemand langskomt van Ziggo, alle kosten voor mij zijn wanneer er toevallig toch iets bij mij aangetroffen wordt waar zij niet aan kunnen doen. Ach was er nog maar Multikabel, die goeie ouwe tijd

Stef, het ligt zeker niet aan de decoder HARDWARE, ik heb ook 3 dezelfde decoders dcb-h360 met allen hetzelfde probleem. Maar............alle H360 decoders hebben wel DEZELFDE SOFTWARE!! Ik hou het nog even op de decoder software wellicht in combinatie met een recente wijziging bij Ziggo in de signalen. Ook de decoder software wordt door Ziggo via de kabel aan ons doorgegeven.
 
Ook hier in Bovenkarspel (1611GD) sinds ongeveer een week korte onderbrekingen van ongeveer 1 a 2 seconde en het zeer langzaam worden van het zappen. Vooral op het intikken van zenders met 3 getallen is de reactie zo traag dat hij regelmatig op de verkeerde zender zit. (bv 101 duurt zo lang dat hij bij 10 overspringt op deze zender). Ongeveer een maand terug de nieuwe software geinstalleerd. stroom eraf helpt niet. ik heb een Samsung DCB-H360. Het lijkt er op dat heel veel mensen hier last van hebben Ziggo zal dit probleem toch wat serieuser moeten gaan behandelen ik kan me niet voorstellen dat er bij al deze mensen plotseling iets met de bekabeling is .Heb het als storing bij Ziggo aangegeven
 
steeds kleine onderbrekingen

Heb van het weekend de decoder opnieuw op de standaart instelleingen teruggezet en nieuwe installatie helpt niet, ook niet na eerst de decoder rechtstreeks op de AOP aangesloten te hebben.
Zal morgen de helpdesk bellen probleem ligt m.i bij Ziggo, kan toch niet zo zijn dat al de decoders defect zijn???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan