• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Een positief geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze wil ik in Ziggo Algemeen, Ziggo in het Algemeen een grote pluim geven!
Even de negatieve tendens doorbreken. Daar ik hier vaak klachten ed. lees, alleen erg weinig positieve reacties!

Ziggo heeft hier net als elke provider wel eens een hikje, alleen voor 99.9 procent van de tijd ben ik gewoon up en running. Geen gedoe met rare facturen, wisselende snelheden, nieuwsservers die niet willen ed.

Petje af voor de goede dienstverlening! :applause:


ben blij voor je je bent één van de weinige die tevreden is . voor mij is het kommer en kwel hopende dat KPN gauw komt met glasvezel . maar ja het is bijna carnaval :wink:
 
Mij lijkt het slotje meer te slaan op de "discussie" over het wel of niet positieve ervaring hebben met Ziggo (@Home/Multikabel/Quicknet/Casema)
en de reacties die dat dan weer oproept.
Dat is toch precies wat ik zeg? Waar anders gebruikt men op een forum het woord slotje voor? In zijn ogen zal het wel weer een schop tegn het zere been van de gebruikers met problemen zijn. Op een andere manier kan ik zijn verzoek niet interpreteren, logisch gezien.

Maar goed... wie weet ;-)
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
 
ben blij voor je je bent één van de weinige die tevreden is . voor mij is het kommer en kwel hopende dat kpn gauw komt met glasvezel . maar ja het is bijna carnaval :wink:

Hoezo, 1 van de weinigen? Ik denk dat er meer mensen tevreden zijn dan dat er mensen met klachten zijn. Mensen die tevreden zijn hoor je meestal niet.

Bij alles is het meestal zo dat als je niet tevreden bent je dat ook laat weten op alle mogelijke manieren.

Ik mag graag (en andere fanatieke computergebruikers ook denk ik), op forums lezen en mensen waar nodig helpen met problemen, met tips en tricks e.d.. Ik ben nog niet zo lang actief op dit forum, maar vaak vind je bepaalde dingen (nieuws, wijzigingen) op dit soort fora als eerst.
 
Hoezo, 1 van de weinigen? Ik denk dat er meer mensen tevreden zijn dan dat er mensen met klachten zijn. Mensen die tevreden zijn hoor je meestal niet.

Bij alles is het meestal zo dat als je niet tevreden bent je dat ook laat weten op alle mogelijke manieren.

Ik mag graag (en andere fanatieke computergebruikers ook denk ik), op forums lezen en mensen waar nodig helpen met problemen, met tips en tricks e.d.. Ik ben nog niet zo lang actief op dit forum, maar vaak vind je bepaalde dingen (nieuws, wijzigingen) op dit soort fora als eerst.


je heb helemaal gelijk wou ik ff kwijt

lees forums met veel plezier tuurlijk zijn er soms problemen maar je moet niet alles in het negatieve zien

peter

ps komt allemaal goed ook bij ziggo
 
Dat is toch precies wat ik zeg? Waar anders gebruikt men op een forum het woord slotje voor? In zijn ogen zal het wel weer een schop tegn het zere been van de gebruikers met problemen zijn. Op een andere manier kan ik zijn verzoek niet interpreteren, logisch gezien.

Maar goed... wie weet ;-)
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20


Ik heb gelukkig geen problemen en ben tevreden met mijn Ziggo producten en ik respecteer de problemen die een ander heeft
.......alleen dat oeverloze doorzwammen.

Amen.
 
Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden, maar ik heb goede hoop dat het met Ziggo de goede kant op gaat.
Een paar maanden geleden leek het erop dat geen enkel probleem opgelost werd door Ziggo, inmiddels lijkt de dienstverlening van Ziggo langzamerhand wat beter te worden(Overigens volgens mij nog lang niet wat het moet worden!)

Ook een goed initiatief van Ziggo vind ik dat ze met het "Serviceteam" in verschillende plaatsen komen. Deze week toevallig in Schagen, ik ben vanmiddag langssgeweest en ze staan je netjes te woord. :applause:
 
Op 19 december allesin1 aangevraagd, inclusief nummerportering. Nu ben ik afgelopen week 13 januari overgezet met maar 5 uurtjes downtime bij telefonie. Alles is verder perfect verlopen, behalve de Samsung HD decoder die ik graag in het zwart wilde hebben. (Zal waarschijnlijk toch uiteindelijk de Humax 5050 HD/HDD decoder worden) en kan deze naar de slaapkamer. Dus het kan wel.

Ik was ook even huiverig of ik moest overstappen, maar heb toen de knoop doorgehakt.

Voorlopig niks dan lof voor Ziggo.:pompom::applause::applause::pompom:
 
ben blij voor je je bent één van de weinige die tevreden is . voor mij is het kommer en kwel hopende dat kpn gauw komt met glasvezel . maar ja het is bijna carnaval :wink:

Sommigen zijn echt wel een stel azijn..... hoor, niet te geloven.
Omdat iemand problemen heeft en leest dat anderen ook wat problemen hebben gaat hij ervan uit dat bijna iedereen problemen heeft?
Volgens mij heeft het merendeel niet echt problemen hoor, zoals al eerder gezegd hoor je altijd de mensen die klagen het meest, omdat die (het woordt zegt het al) klagen!
Als ik problemen heb ga ik op internet zoeken naar andere ervaringen en ga je zelf vragen stellen/klagen etc.
Als iets bij mij het heel goed doet en ik niks te klagen heb dan zal ik niet zo snel iets te klagen hebben, hooguit wat vragen stellen.
Ik ben zeer ZEER tevreden over Ziggo, nog nooit problemen gehad, iedereen in mijn omgeving met Ziggo is tevreden, tuurlijk zijn er veel mensen die niet helemaal tevreden zijn, ga je toch naar KPN, ook genoeg mensen met heel veel problemen met KPN hoor, hou je nou eenmaal met zulke grote organisaties.:frons:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan