• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe profielen per 1 november 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel gemerkt dat er op dit moment een backlogje is van een 4 tot 6 uur op sommige spools.. Het beste is om even een half dagje te wachten, en dan nog een keer te kijken..

Op dit moment heb ik volle bak uit a.b.cd.image
 
Saywhat ik heb van de week toen er niets meer ging gemaild en vandaag kreeg ik een volstrekt nietszeggende reactie terug welke op geen enkele wijze verband hield met de door mij geuite klacht:
Onlangs stuurde u een email dat u problemen ondervindt op de newsserver.

Uw standaard data gebruik is nog niet verbruikt, dus moet u kunnen downloaden.
Ik begrijp dat dit vervelend voor u is en wil u aanraden om het nogmaals te proberen te downloaden.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben dan horen wij dit graag van u.

Hier heeft dus iemand gewoon zijn cue even zitten wegwerken of misschien gebruiken ze daar wel een autoresponder.
 
Reden waarom ik je dat vroeg, is omdat ik zelf me ook afvroeg hoe het zat, en dus heb geinformeerd. Er zijn werkzaamheden aan de gang werd mij verteld. Vandaar vond ik de vorige conclusie dat de server niet voldoende was wat voorbarig.... Maar ieder zijn mening!
 
zo even mijn modem gereset en speedtest gedaan. 813kb down en 134 up (power abbo). Ik zou het iedereen aanraden om even de modem te resetten en afwachten
 
Bij mij werkt het ook :P 820Kb/s ongeveer van speedtest.multikabel.nl
 
Saywhat ik hoop dan dat ik ongelijk krijg...

ps ik denk niet dat de incomplete downloads veroorzaakt worden door werkzaamheden
ps2 maar goed daar hebben we par voor
 
wat voor modems hebben jullie ??

Ik heb een motorola 5100 en ook power. Na een reboot heb ik nu nog maar 2Mbit/sec overgehouden, terwijl een speedtest vlak voor dat ik mijn modem liet rebooten nog op 5Mbit zat..... Lijkt er dus op dat het profiel voor dit type modem niet goed is. Ik zal nog even verder uitzoeken.
 
Als je naar dit IP adres gaat:
http://192.168.100.1/mainhelp.html
wat zie je daar dan?

Ik zie dit:
Software Version: SB5100E-2.3.1.6-SCM01-NOSH
Hardware Version: 3
MIB Version: II
GUI Version: 1.0
VxWorks Version: 5.4

Het is een Zwarte Motorola...
 
CeeS zei:
wat voor modems hebben jullie ??

Ik heb een motorola 5100 en ook power. Na een reboot heb ik nu nog maar 2Mbit/sec overgehouden, terwijl een speedtest vlak voor dat ik mijn modem liet rebooten nog op 5Mbit zat..... Lijkt er dus op dat het profiel voor dit type modem niet goed is. Ik zal nog even verder uitzoeken.
Na een tweede reboot (nu echt even de spanning eraf gehaald en niet via de reboot-optie in het modem zelf) was alles wel goed. Ik haal nu ook de nieuwe Power-snelheid. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan