• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vergeet niet om EredivisieLive op te zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kicksr

In juni en juli zijn er bijna geen voetbalwedstrijden te zien behalve dan wat oefenwedstrijden en herhalingen. Zonde dus om je abonnement aan te houden. Kost toch totaal bijna 30 euro.
Eigenlijk had ik gehoopt dat Ziggo die 2 maanden voor een aangepast tarief zou aanbieden (bijvoorbeeld 5 euro) om de bestaande abonnees te behouden, maar zo slim zijn ze blijkbaar niet.
Ik zeg mijn abonnement dus vóór 1 mei op en word dan 3 maanden later misschien weer abonnee.
 
ik heb het tot begin juli. ik heb mee gedaan met de actie van eredivisie live 6 maanden lang en dan 9,95 p/mnd en dus geen 14,95 zoals bij Ziggo.
 
Eigenlijk had ik gehoopt dat Ziggo die 2 maanden voor een aangepast tarief zou aanbieden (bijvoorbeeld 5 euro) om de bestaande abonnees te behouden, maar zo slim zijn ze blijkbaar niet.
Een lopend abonnemnt in verband met iets minder aanbod tijdelijk in prijs verlagen voor de abonnee's? :schater: Dacht dat dat niet alleen aan Ziggo was om te bepalen ;)

Ik zeg mijn abonnement dus vóór 1 mei op en word dan 3 maanden later misschien weer abonnee.
Lees je wel even goed de Algemene Voorwaarden door? Boeit mij niet zoveel (/me haat voetbal), maar het gebeurt wel vaker dat er toch nog addertjes onder het gras zitten bij het wederom aanvragen van een abonnement.
 
Een lopend abonnemnt in verband met iets minder aanbod tijdelijk in prijs verlagen voor de abonnee's? :schater: Dacht dat dat niet alleen aan Ziggo was om te bepalen ;)
Volgens mij bepaalt Ziggo dat wel. Immers ze zijn nu ook veel duurder dan bijvoorbeeld UPC. (9.95 per maand)
En vergeet niet het gemene spelletje vorig jaar toen ze op hun website meldden dat ze EredivisiLive voor 9.95 gingen aanbieden waarvan de eerste 2 maanden gratis. Maar op de dag dat je je kon aanmelden was de prijs plotseling verhoogd naar 14.95 en was er van 2 maanden gratis geen sprake meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mijn abbonnement direct na 1 april opgezegd, wat betekent dat iktot 1 juni kijken. De bevestiging van Ziggo is er ook al, dus het lijkt allemaal goed te gaan....
 
Lees je wel even goed de Algemene Voorwaarden door? Boeit mij niet zoveel (/me haat voetbal), maar het gebeurt wel vaker dat er toch nog addertjes onder het gras zitten bij het wederom aanvragen van een abonnement.

Ik heb alle voorwaarden doorgelezen en kan geen addertjes vinden.
 
ik heb het tot begin juli. ik heb mee gedaan met de actie van eredivisie live 6 maanden lang en dan 9,95 p/mnd en dus geen 14,95 zoals bij Ziggo.

Ik ook, ik zeg op in mei, zodat ik er in juli vanaf ben, en wellicht neem ik, als de competitie weer start, weer een abo als EL weer met een leuke aanbieding komt. Zolang de maandprijs maar onder de 10 euries blijft, anders wordt het samenvattingen kijken...

Gert.
 
Ik ook, ik zeg op in mei, zodat ik er in juli vanaf ben, en wellicht neem ik, als de competitie weer start, weer een abo als EL weer met een leuke aanbieding komt. Zolang de maandprijs maar onder de 10 euries blijft, anders wordt het samenvattingen kijken....
Als ik jou was zou ik het vóór 1 mei doen zodat je abbo eindigt op 1 juni, want alleen op 3 juni wordt er een eventuele beslissingswedstrijd van de laatste playoff-ronde gespeeld maar de kans is dus groot dat er in juni en ook in juli helemaal geen wedstrijden zijn.
 
Als ik jou was zou ik het vóór 1 mei doen zodat je abbo eindigt op 1 juni, want alleen op 3 juni wordt er een eventuele beslissingswedstrijd van de laatste playoff-ronde gespeeld maar de kans is dus groot dat er in juni en ook in juli helemaal geen wedstrijden zijn.

Thanks, niet bij stil gestaan. :wink:

Gert.
 
Verdien 14.95!!
Vandaag wilde ik mijn abbo opzeggen en daarbij meldde ik dat ik teleurgesteld was dat Ziggo geen verlaagd tarief zou hanteren in de 2 bijna voetballoze maanden. Tot mijn verbazing zei de helpdeskmedewerkster toen dat er wel een regeling is waarbij je de maand juni niet hoeft te betalen.
Ik vroeg haar waarom dat niet bekend was gemaakt waarop zij zei dat het alleen geldt voor klanten die erover bellen.
Even bellen dus met de helpdesk en kiezen voor optie 3 en daarna weer 3 en je verdient 14.95
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan