• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing in Hoofddorp e.o.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, dat is een probleem dan he :)

Ik weet dat er TD mee leest, maar om eerlijk te zijn ik heb ze lang verdedigt maar ik doe het door de slechte behandeling niet meer. Tot ik een telefoontje krijg dat me enkele dagen geleden beloofd is, is het de vijand bij mij thuis. Hebben ze het zelf naar gemaakt. Ik ben ook heel vergevingsgezind als mens, maar alleen als iemand netjes zijn excuses maakt (dat ze het vergeten zijn, het later van plan waren of wat dan ook). Mij zoveel keer voor jan :censored: laten bellen vind ik echt schandalig. En wat denken ze dan, dat je het erbij laat zitten ofzo ? Natuurlijk bel ik weer. Terwijl een telefoontje van hun kant met een fatsoenlijke uitleg en een ETA voor mij genoeg had geweest.
 
waar kan je zo een klachten formulier vinden
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Mja, dat is een probleem dan he :)
Nogal. :giveup:

Ik weet dat er TD mee leest, maar om eerlijk te zijn ik heb ze lang verdedigt maar ik doe het door de slechte behandeling niet meer. Tot ik een telefoontje krijg dat me enkele dagen geleden beloofd is, is het de vijand bij mij thuis. Hebben ze het zelf naar gemaakt. Ik ben ook heel vergevingsgezind als mens, maar alleen als iemand netjes zijn excuses maakt (dat ze het vergeten zijn, het later van plan waren of wat dan ook). Mij zoveel keer voor jan :censored: laten bellen vind ik echt schandalig. En wat denken ze dan, dat je het erbij laat zitten ofzo ? Natuurlijk bel ik weer. Terwijl een telefoontje van hun kant met een fatsoenlijke uitleg en een ETA voor mij genoeg had geweest.

De communicatie bij Ziggo is inderdaad niet optimaal. Ik heb (naast de telefoongesprekken) ook meerdere klachtenformulieren achtergelaten op hun website, waarna ik via de website bedankt wordt voor de feedback en er beloofd wordt dat er zo snel mogelijk contact zal worden opgenomen. Dat 'snel' is wel heel betrekkelijk bij Ziggo.
 
waar kan je zo een klachten formulier vinden
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Ik zou een aangetekende brief sturen. Via Contact form of mail WERKT niet, net als mijn internet. Bellen heeft geen zin, (weinig althans).
 
Even ter correctie :
De 9e was de eerste escalatie naar de TD, die was van mij

Even een opmerking, je kunt escaleren wat je wilt, maar zonder info heb je niets. vanaf de 8e hebben een vriend en ik samen eens zitten zoeken en kwamen toen op die core router uit. Denk maar niet dat je de enige bent die elke dag twee keer gebeld heeft :P

Heb nu alstjeblieft nog even geduld, ik kan niet geloven dat ze die router er uit trekken in IJmuiden en dan dat bij Hoofddorp niet doen.
 
Ik speel Unreal Tournament. Ik kan wel gewoon connecten naar de servers en mijn ping is ook redelijk (instabiel maar speelbaar), maar de pl is verschrikkelijk. Ik zie de tegenstanders vaker niet dan wel, idem met mijn medespelers, de wapens en de schoten die ik afvuur of opvang, etc etc.

Daar heb je ook niet echt veel voor nodig, ik speel nu ook cs, en gaat wel ok. Als je bij de RPG's in de buurt komt waar je constante goede connectie voor nodig hebt, ben je bij packageloss fucked

:frons:
 
Dubz

Het was niet zonder info. Ik heb op de 5e gebeld, op de 6e gebeld, op de 7e gebeld, op de 9e zowel met Blizzard als met Ziggo aan de telefoon gehangen en beide een tracerT en pathping gestuurd met de hele uitleg erbij. Package loss, laten zien dat andere sites hetzelfde probleem waren en dat andere providers dat niet waren. Ik had van Blizz twee dagen later een antwoord waarin ze schreven alles nagekeken te hebben, contact te hebben gehad met Ziggo en waarin ze me aan hebben geraden vooral te blijven bellen.

Het is dus gewoon selectief van Ziggo wie ze wel en wie ze niet spreken. Kan ze verdedigen, maar geef dat maar op. Overigens heb ik daarna nog enkele avonden gebeld. Dus je bent niet lastiger, je bent gewoon eerder geholpen.

Ik heb ze NB nog naar jouw thread overde hop verwezen die dag, want ik had een techneut langs (die niet verder kwam dan mijn upload fixen, maar de rest keihard liet afweten).
 
Je betaalt uiteindelijk minder voor blizzard maar de service is lekkerder :cool: Pure ironie
 
Daar heb je ook niet echt veel voor nodig, ik speel nu ook cs, en gaat wel ok. Als je bij de RPG's in de buurt komt waar je constante goede connectie voor nodig hebt, ben je bij packageloss fucked

:frons:

Eh...? Het gaat helemaal niet ok. Als ik met deze packetloss de finale zou spelen word ik compleet afgemaakt omdat ik door de pl niets en niemand zie. Als ik geen constante goede connectie nodig zou hebben voor UT zou ik ook niet zoveel moeite doen om met Ziggo te proberen te communiceren om het op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan