• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Panasonic CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RJB

Even een vraagje voor anoniem,

Heb met panasonic gesproken en zij melden dat de Ziggo CI+ CAM module gewoon werkt in de panasonic G10,G15 en V10. Alleen zijn ze nog niet gecertificeerd door ziggo, omdat ze te laat waren voor de 1ste/2de ronde?
Ze vertelde tevens dat er een CI+ slot in de toestellen zit en dat het wel gewoon werkt?

Wat is hier nu van waar? Kun je met bovenstaande plasma's gewoon de ziggo cam-module bestellen zodra deze uitkomt?

RJB
 
Even een vraagje voor anoniem,

Heb met panasonic gesproken en zij melden dat de ziggo CI+ CAM module gewoon werkt in de panasonic G10,G15 en V10. Alleen zijn ze nog niet gecertificeerd door ziggo, omdat ze te laat waren voor de 1ste/2de ronde?
Ze vertelde tevens dat er een CI+ slot in de toestellen zit en dat het wel gewoon werkt?

Wat is hier nu van waar? Kun je met bovenstaande plasma's gewoon de ziggo cam-module bestellen zodra deze uitkomt?

RJB

Ik heb nog geen samples ontvangen. Er is één development sample door Panasonic gebruikt in ons lab door Panasonic zelf. Naar mijn informatie was het product niet gecertificeerd op dat moment. We hebben volgende week overleg, dan hoor ik meer. Kun je me per PM aangeven met wie je gesproken hebt bij Hato (veronderstel ik)
 
Ik heb nog geen samples ontvangen. Er is één development sample door Panasonic gebruikt in ons lab door Panasonic zelf. Naar mijn informatie was het product niet gecertificeerd op dat moment. We hebben volgende week overleg, dan hoor ik meer. Kun je me per PM aangeven met wie je gesproken hebt bij Hato (veronderstel ik)

Anoniem,

Kun je hier al wat meer over zeggen na het overleg van afgelopen week?
Ik denk dat veel Panasonic liefhebbers hier nieuwsgierig naar zijn.
 
Gisteren mijn nieuwe Plasma tv ontvangen, de monteurs vertelden mij echter dat deze (X10) geen CI+ ondersteund.

Wat voor mogelijkheden heb ik om toch rechtstreeks mijn smartcard (of toekomstige kaart van Ziggo) te gebruiken?
 
Anoniem,

Kun je hier al wat meer over zeggen na het overleg van afgelopen week?
Ik denk dat veel Panasonic liefhebbers hier nieuwsgierig naar zijn.
Na het SD decoder debacle van Panasonic zou ik me verre houden van alles wat met Panasonic en digitale tv te maken heeft.
Een software bouwer vinden die de decoders wil fixen lukt niet maar gelijk mee met de CI+ doen ze wel.
Wat voel ik toch.. oh ja.. ik wordt genaaid..dat is het :no:
 
Anoniem,

Kun je hier al wat meer over zeggen na het overleg van afgelopen week?
Ik denk dat veel Panasonic liefhebbers hier nieuwsgierig naar zijn.

Panasonic zal CI+ pas ondersteunen met de 2010 modellen.
 
Thanks voor de reacties....

Maaruh... wat betreft de opties die ik wel heb dan?
Heb wat draadjes gelezen van mensen met een Alphacrypt, is dat wat?

Laat ik het anders dan vragen. Voor de beste kwaliteit van Digitale Televisie, een Humax 5000C nemen of zo? Is dat een betere optie?

(heb reeds een Pioneer HD recorder staan, dus PVR is niet nodig)
 
Panasonic zal CI+ pas ondersteunen met de 2010 modellen.
Tja, dat wordt dan een typisch geval van jammer...

Ik heb een maand of twee geleden een hagelnieuwe pana 2009 TV gekocht met de gedachte dat je weer een volledig up to date TV hebt waar je een paar jaar mee vooruit kunt.

Wat dit betreft is dus eigenlijk de hele actuele collectie van Panasonic verouderd in een Ziggo gebied waar je CI+ wilt gebruiken.

Ik ben overigens tevreden met de Pana/Samsung combo, maar had graag een kastje en AB minder nodig gehad.
 
Je kunt de cam van ziggo gewoon gebruiken , hij wordt alleen niet ondersteund.

Richard.
 
Je kunt de cam van ziggo gewoon gebruiken , hij wordt alleen niet ondersteund.

Niet dus.
Zoals hier op het forum is te lezen zal Ziggo hun eigen CI+ CAM bewust gaan blokkeren in de niet CI+ apparatuur.

De enige optie voor de niet CI+ apparatuur is een Alphacrypt CAM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan