• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie net dat wij op een server in Maasdijk zitten... beetje ver lijkt me als je in Amersfoort woont

Die server in Maasdijk heb jij zelf aangeklikt, waarschijnlijk als voorkeursserver. Die server wordt dus gebruikt om mee te connecten en dan de snelheid tussen die server en jouw pc te meten. Heeft dus niets met andere dingen te maken òf waar jij eventueel op aangesloten zou zijn.
 
snelheid den haag 2584

[


zo beter he?
nou ik wacht wel af wanneer het komt
die nieuwe handel dan pompen we maar met 20 mb
ja toch niet dan.
groetjes allemaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De server van Maasdijk werd mij aangerijkt. Ik zag net dat je uit 3 servers kan kiezen. Net even Amsterdam gekozen. Werkt verder prima. Even bookmarken dat ding.
 
Tjs wat moet hier nou nog over gezegd worden....

Het zijn een stelletje knuppels voor het grootste gedeelte ?

Communicatie is ook wel zo'n beetje het moeilijkste wat er is om het begrijpelijk voor wie dan ook te houden maar Ziggo komt niet eens in de buurt van een waardig niveau.
 
A. het antwoord is niet beantwoord door een callcenter; het is een anwoord van Ziggo.
B. U wist het antwoord al van te voren......?
C. het antwoord laat aan duidelijkheid niet te wensen over.

Ik heb idd daarna nog een reactie daarop naar Ziggo gestuurd met precies die opmerking:

Hun antwoord:

"Uw Motorola SBV5121E modem wordt automatisch vervangen. U hoeft hier verder geen actie voor uit te voeren. Het nieuwe eurodocsis 3 project word door Ziggo uitgevoerd. U wordt hier uiteraard tijdig over geinformeerd. Voorlopig kunt u gebruik maken van uw Motorola SBV5121E modem."

(eigenlijk wist ik dit ook wel,maar goed)
Het is dus idd maar net wie jouw vraag beantwoord bij het callcenter.......
 
Net even weer een test gedaan en ik ben zeer tevreden. *YAY*

speed.io.png


Het blijft ongeveer dezelfde snelheden houden en da's super! Tuurlijk kan er een dag tussen zitten dat het wat lager ligt maar dat heeft ook weer te maken hoe druk het op "het net" is.

Ik is dus very happy!!!

:pompom:
 
Probeer een speedtest.net ipv speed.io
je upload en ping zijn te hoog.

Net even weer een test gedaan en ik ben zeer tevreden. *YAY*

speed.io.png


Het blijft ongeveer dezelfde snelheden houden en da's super! Tuurlijk kan er een dag tussen zitten dat het wat lager ligt maar dat heeft ook weer te maken hoe druk het op "het net" is.

Ik is dus very happy!!!

:pompom:
 
A. het antwoord is niet beantwoord door een callcenter; het is een anwoord van Ziggo.

Afhankelijk van bij welke afdeling het bericht is binnengekomen is het beantwoord door een call-centre wat voor Ziggo een deel van het klantcontact behandelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan