• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oranje smartcard

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Heisa

Ik heb een decoder en een oranje smartcard gekocht (nieuw). Ik heb de decoder in Egmond aan Zee geïnstalleerd en de oranje smartcard gaf daar alle zenders (previewperiode). Inmiddels ben ik weer thuis in Venlo (alwaar ook de oranjesmartcard gebruikt wordt) maar als ik deze card in mijn eigen decoder stop dan ontvang ik alleen Nederland 1 en zegt hij dat de overige zenders niet tot mijn programma pakket behoren. Zelfs geen Nederland 2 etc. Wie weet wat er niet goed gaat? Ik zou hier toch de resterende preview periode moeten kunnen afkijken?:?::?:
 
Inmiddels ben ik weer thuis in Venlo (alwaar ook de oranjesmartcard gebruikt wordt) maar als ik deze card in mijn eigen decoder stop dan ontvang ik alleen Nederland 1 en zegt hij dat de overige zenders niet tot mijn programma pakket behoren. Zelfs geen Nederland 2 etc. Wie weet wat er niet goed gaat? Ik zou hier toch de resterende preview periode moeten kunnen afkijken?:?::?:
Als je alleen Nederland 1 ontvangt betekent dat dat de previewperiode verlopen is.
 
ik neem aan dat je ook allevoor de hand liggende zaken als netwerk en frequentie al gecheckt hebt??
 
ik neem aan dat je ook allevoor de hand liggende zaken als netwerk en frequentie al gecheckt hebt??
Als ik de "nieuwe" smartcard in een "bestaand" systeem/decoder stop hoef ik toch niet meer het netwerk en de frequentie te checken? Die worden toch niet op de smartcard gezet bij een 1ste installatie?
 
Als je alleen Nederland 1 ontvangt betekent dat dat de previewperiode verlopen is.

De previewperiode is toch minimaal 2 weken? De card is slechts een paar dagen (max een week) gebruikt.
 
De previewperiode is toch minimaal 2 weken? De card is slechts een paar dagen (max een week) gebruikt.
De previewperiode loopt ook door als je de kaart niet gebruikt, dus misschien is dat de verklaring?
 
is het niet nog altijd zo dat een smartcard uit gebied X niet altijd in gebied Y hoeft te werken?

kan naar mijn idee ook daar nog aan liggen...
 
De previewperiode loopt ook door als je de kaart niet gebruikt, dus misschien is dat de verklaring?
Helaas, de card is gebruikt vanaf 17 april tot en met gisteren. Normaal gesproken zou hij het dus nog moeten doen.
 
is het niet nog altijd zo dat een smartcard uit gebied X niet altijd in gebied Y hoeft te werken?

kan naar mijn idee ook daar nog aan liggen...
Oranje kaart is voor voormalig Multikabel en @Home gebied. Die discussie is al geweest en de conclusie was dat ze voor haar vakantie dus de oranje moest hebben.
 
is het niet nog altijd zo dat een smartcard uit gebied X niet altijd in gebied Y hoeft te werken?

kan naar mijn idee ook daar nog aan liggen...

De card die normaal gebruikt wordt is exact gelijk aan de "nieuwe" card ook de kleur, oranje, is gelijk. Hoe weet zo een card dan dat hij eerst gebruikt is in Noord Holland en dat hij het daarom niet doet in Limburg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan