• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo gaat CI+ ondersteunen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht nog op een reactie van anoniem want dit vind ik vreemd.
Ik ga er vanuit dat de W5500 serie gewoon gecertificeerd gaat worden aangezien deze vrijwel identiek is aan de V5500 serie. Lijkt me sterk dat ze de DVB-C/CI+ hard/software ineens helemaal hebben veranderd tussen die 2 modellen.
 
Ik ga er vanuit dat de W5500 serie gewoon gecertificeerd gaat worden aangezien deze vrijwel identiek is aan de V5500 serie. Lijkt me sterk dat ze de DVB-C/CI+ hard/software ineens helemaal hebben veranderd tussen die 2 modellen.
De w5710 is identiek aan de w5500 en zover ik begrepen heb van anoniem zijn deze gecertificeerd.

Zoals ik al zei wacht ik op een reactie van anoniem.
 
begon me zorgen te maken om mijn philips tvtje
en heb dus even gechat met een medewerker van ze
maar philips verzekerde mij dat er volop contact is met Ziggo en dat er bij zowel ziggo als philips niet bekent is over het niets werken van de CI+ modules
in hun tvs
ik heb een 37PFL8404H/12 wat een wereld tvtje is trouwens
 
begon me zorgen te maken om mijn philips tvtje
en heb dus even gechat met een medewerker van ze
maar philips verzekerde mij dat er volop contact is met ziggo en dat er bij zowel ziggo als philips niet bekent is over het niets werken van de CI+ modules
in hun tvs
ik heb een 37PFL8404H/12 wat een wereld tvtje is trouwens

Begon me ook zorgen te maken, ik heb net een Philips 32PFL7404H/12 besteld. Maar als ze zeggen dat ze er aan werken heb ik daar vertrouwen in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
begon me zorgen te maken om mijn philips tvtje
en heb dus even gechat met een medewerker van ze
maar philips verzekerde mij dat er volop contact is met ziggo en dat er bij zowel ziggo als philips niet bekent is over het niets werken van de CI+ modules
in hun tvs
ik heb een 37PFL8404H/12 wat een wereld tvtje is trouwens


Na 5 dagen wachten eindelijk reactie van Philips

PHILIPS

Geachte xxxx,

U heeft ons gevraagd of de problemen met het installeren van de CI+ CAM nu zijn opgelost.

Ziggo zou al een jaar een CAM uitbrengen die compatibel zijn met onze TV's. Het laatste nieuws is dat deze zomer deze CAM module zou uitkomen. Philips heeft vorige week overleg gehad met Ziggo, dus wij verwachten dat er snel meer bekend zal worden. Wij kunnen momenteel u nog geen echte duidelijkheid geven of het nu is opgelost. Onze welgemeende excuses.

Met vriendelijke groet,

Philips Nederland
 
5 dagen wachten?
je kan gewoon chatten dan heb je meteen antwoord

maar weer even ontopic

anoniem vaart die schuit al uit hongkong?

:pompom:
 
Input/support fabrikanten

Ik zou het op prijs stellen als de televisie fabrikanten/importeurs op korte termijn zelf ook met informatie over CI+/Ziggo ondersteuning gaan komen. :pompom:
 
Samsung LED-series

Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe tv en wil natuurlijk ook graag gewoon de CI+ van de tv gebruiken. Ik begrijp dat een 'normale' CI nog wel met Alphacrypt zal werkende de komende tijd, maar dat het voornamelijk om de CI+ modellen gaat die alleen nog met de CAM van ziggo gaan werken.

Welnu, ik wil best zo'n cam van ziggo aanschaffen en weet welhaast zeker dat die op alle CI+ interfaces zal werken (waar is het anders een standaard voor), maar dat men gewoon geen ondersteuning van ziggo krijgt hieromtrent. Dus bij problemen met een niet ondersteund toestel kunnen ze je niet verder helpen. Dat lijkt me the bottom-line.

Ik wil zelf een 'simpele' samsung uit de 6-serie hebben: de UE32B6000VP. Uit de handleiding van Samsung haal ik het volgende:

De functie CI+ is alleen van toepassing op het model UE********P.
Deze heeft dus gewoon een CI+ aan boord en zou moeten werken met de CAM van ziggo... ook al is ie niet officieel ondersteund. Als dat niet zo is, is de CAM van Ziggo niet conform de CI+ standaard ontwikkeld en lijkt me een kwalijke zaak....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan