• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan Ziggo router de nwe snelheden wel aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zigmund

Toch nog een vraag nav de mail: Die router die men aanbiedt. Kan deze de nieuwe en toekomstige snelheden aan?
 
Toch nog een vraag nav de mail: Die router die men aanbiedt. Kan deze de nieuwe en toekomstige snelheden aan?

Ja, voorlopig kan die de nieuwe snelheden, zelfs van het AI1 extra, aan!

Pvd
 
De 300N Wireless Router X3 maakt het mogelijk om zowel draadloos als bedraad bestanden en breedband internet te delen tussen desktop en notebook PC's. Met deze 300N router is optimale snelheid voor veel eisende toepassingen zoals HD video, Internet Telefonie en spellen gegarandeerd. De 3 ingebouwde antennes minimaliseren "dode hoeken" in uw draadloze dekking en garanderen een optimale dekking in uw huis, tuin en thuis-kantoor.

Specificaties:
  • 802.11n draft 2.0 Wireless Standard Protocol
  • Draadloze snelheiden tot 300 Mbps
  • 4 aansluitingen voor een bedraad netwerk
  • WEP 64 & 128 bits, WPA-TKIP, WPA-AES, WPA2, WPA-Radius
  • Compatible met Ziggo Z3 Internet
  • Drie interne antennes (3 x 2dBi)
  • Universal Plug & Play (uPnP)
 
En wat is de wan naar lan snelheid lijkt me voor de toekomst ook een belangrijk getal?
 
100 Mbps, als ik dat ztenminste goed gezien heb....

Hij heeft namelijk een ingebouwde full duplex 10/100 WAN poort en LAN-poorten. Geen idee wat dat precies betekend, maar ik ga er van uit dat de snelheid dus niet boven de 100 Mbps ligt.

pvd
 
Ik zou zou het niet doen omdat eind van het jaar ziggo naar de 120 gaat je hebt dan niets aan deze router omdat deze via UTP!! deze snelheid niet kan halen je moet dus letten een router met een GIGAbit port ! ook wel aangegeven als 10/100/1000 en deze moet je ook in je PC zitten
(ben gelukkig al voorzien)'
Ook de input is MAX 100 mb dus als ziggo omhoog gaat weer kan je niet de volledige snelheid eruit pompen !
beetje jammer van je geld toch?

Een goed voorbeeld is de gaming router van sitecom deze is al voorzien van de snelle port

https://www.gaming-router.com/specs.html
 
100 Mbps, als ik dat ztenminste goed gezien heb....

Hij heeft namelijk een ingebouwde full duplex 10/100 WAN poort en LAN-poorten. Geen idee wat dat precies betekend, maar ik ga er van uit dat de snelheid dus niet boven de 100 Mbps ligt.
En we hebben allemaal voorbeelden gezien van routers die ook met een 100Mbit WAN poort uitgevoerd zijn en nog niet eens 40Mbit/s doorvoersnelheid halen.
 
Toch nog een vraag nav de mail: Die router die men aanbiedt. Kan deze de nieuwe en toekomstige snelheden aan?

ik raad hem je niet aan.
me buurman heeft heeft hem en haald het niet helemaal goed met alles in 1 extra net een stuiterbal (loopt ook om de 2 dagen vast)
als ik mijn routern bij hem neerzet geen probleem fijnloos (WRT610N)


dus mijn mening is niet doen!
 
Wil niet vervelend doen, maar Sitecom staat nu niet bepaald bekend als een high quality merk. Eerder als een budget merk.

Zou persoonlijk dus niet een Sitecom nemen voor de toekomstvastheid. Eerder omdat het voor nu net aan je eisen voldoet en je er nu niet meer geld voor over hebt.

Wil je meer toekomstvast: zijn al genoeg suggesties gegeven in dit topic, met name de topmodellen van Linksys en D-Link

(Heb zelf een D-Link DIR-855, maar wil geenzins beweren dat dat de beste is. Lees ook goede dingen over de nieuwe Linksys topmodellen, heb alleen zelf een Linksys fobie opgelopen omdat de WRT54 serie weigerde samen te werken met Casema).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan