• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Toch nog een vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

ed1960

Ik heb me volgens mij goed voorbereid, maar toch een vraagje.

We hebben vandaag de Samsung led tv UE40B8000XPXXN gekocht.
En de Ziggo CI+ CAM met smartcard.

Ik heb de nodige handleidingen hier gelezen en gedownload. Maar ik lees dat ik eerst mijn smartcard moet activeren. Dus voor dat ik hem in de tv stop moet ik hem telefonisch activeren.

Alvast bedankt.

Sylvia
 
Ik heb de nodige handleidingen hier gelezen en gedownload. Maar ik lees dat ik eerst mijn smartcard moet activeren. Dus voor dat ik hem in de tv stop moet ik hem telefonisch activeren.
Is dat de vraag ? :rolleyes:
Maar zonder gekheid, de smartcard bij mij werkte ook zonder registratie. Je moet hem alleen registeren voordat de preview periode (2-3 weken) verstreken is, anders gaan de zenders dan op zwart.
 
Ja misschien vind jij het een stomme vraag :oops:

Maar ik dacht dat je alleen kon activeren als je kaart in je tv zat, en ik begrijp uit de discussies dat de de kaart eerst geactiveerd moest zijn,
wil hij werken met de cam module.
 
Ja misschien vind jij het een stomme vraag :oops:

Maar ik dacht dat je alleen kon activeren als je kaart in je tv zat, en ik begrijp uit de discussies dat de de kaart eerst geactiveerd moest zijn,
wil hij werken met de cam module.
Ik moest mijn smartcard wel eerst activeren alvorens beeld...
Gewoon de installatie procedure doorlopen, smartcard activeren en in verloop voordat de preview periode is afgelopen eventueel andere pakketten via mijn Ziggo 'bestellen'. Je kan het ook gelijk doen, dan gaan de abonnementen die je hebt aangegeven gelijk in als de preview is afgelopen...
Of eventueel de helpdesk bellen..... voor activatie..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moest mijn smartcard wel eerst activeren alvorens beeld...
Gewoon de installatie procedure doorlopen, smartcard activeren en in verloop voordat de preview periode is afgelopen eventueel andere pakketten via mijn Ziggo 'bestellen'. Je kan het ook gelijk doen, dan gaan de abonnementen die je hebt aangegeven gelijk in als de preview is afgelopen...
Of eventueel de helpdesk bellen..... voor activatie..


Dank je wel, mijn man gaat morgen nog even de muur behangen, tv ophangen en ...................................hopelijk kijken maar!!
 
Ja misschien vind jij het een stomme vraag :oops:
Nee, maar hij was alleen niet als vraag opgeschreven.
Je kunt trouwens gewoon even proberen of de kaart zonder activatie werkt. Activatie is vrij snel gebeurd.
 
Nee, maar hij was alleen niet als vraag opgeschreven.
Je kunt trouwens gewoon even proberen of de kaart zonder activatie werkt. Activatie is vrij snel gebeurd.


Komt helemaal goed ( hoop ik) Het was niet boos bedoeld hoor.:giveup:

Groetjes,
Sylvia
 
smartcard en CI+ module werken zonder registratie.

De smartcard zal wel binnen 2 weken geregistreerd moeten worden.
 
Nou beste mensen van dit forum, de tv hangt en hij doet het uitstekend. Prachtig mooi beeld.De smartcard werkte zonder te registreren.
Zonder problemen alles werkend gekregen. Nu had ik al de handleidingen hier al gedownload, en goed door gelezen. Ik wil jullie daar dan ook hartelijk voor bedanken.:thumb up::thumb up:

Groetjes,
Sylvia
 
Nou beste mensen van dit forum, de tv hangt en hij doet het uitstekend. Prachtig mooi beeld.De smartcard werkte zonder te registreren.
Zonder problemen alles werkend gekregen. Nu had ik al de handleidingen hier al gedownload, en goed door gelezen. Ik wil jullie daar dan ook hartelijk voor bedanken.:thumb up::thumb up:

Groetjes,
Sylvia

kaart nog wel even registreren anders heb je over 2 weken geen beeld meer ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan