• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid opeens zacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jongetje

Hebben meer mensen last van dat willekeurig opeens het geluid een stuk zachter is? Erg vervelend aangezien ik het geluid met mijn tv regel en ik dan opeens via de cisco het weer harder moet zetten.
 
Ik heb het alleen als de stekker van de Cisco eruit is geweest (na b.v. een vastloper). Het volume staat dan weer op het standaard niveau. Die zet ik dan weer op max om vervolgens het volume via de tv verder te regelen.
 
Klopt het geluid wordt dan weer naar fabrieks standaard terug gezet endat is volgens mij maar 50% dit gebeurt b.v. ook als er een update wordt uitgevoerd. Je moet dit dus gewoon weer op max zetten.
 
Klopt het geluid wordt dan weer naar fabrieks standaard terug gezet endat is volgens mij maar 50% dit gebeurt b.v. ook als er een update wordt uitgevoerd. Je moet dit dus gewoon weer op max zetten.
Dan krijg ik wel erg vaak een update binnen laatste tijd...
 
bij mij doet het geluid van de Itv het al een week helemaal niet meer, niets helpt.
geeft niet ik heb mijn contract al laten ontbinden, dat takke apparaat gaat eind van de maand terug.

kreeg van de week zelfs een oplazer van dat ding [stroom] met het weer opnieuw er uit en weer in steken van de stekker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan