• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Garuda TV, 7 september niet meer te zien,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Garuda zat eerst in een apart pakket voor 9,95.
Geen hond die dat afnam.
Uiteindelijk hebben ze het in een ander pakket onder gebracht.
Dat het er nu afgehaald wordt is jammer,maar Garuda heeft een kans gehad.
Het bleek dat er voldoende mensen naar wilden kijken,maar dat niemand er een dubbeltje extra voor wilde betalen.
Daarnaast was meer dan de helft een herhaling van een herhaling van een herhaling.
Adverteerders achter Garuda bleven weg, tel dan maar uit.
 
Schande

Den Haag stond altijd bekend als Indische stad, vele indische medeburgers hebben nl. hun roots in Den Haag. Daarom is in deze stad ook ieder jaar de Pasar Malam, daarom zijn er zoveel Indische instellingen, tokos en restaurants.

Als kabelaanbieder brengt dit ook zijn verplichtingen mee, een verplichting naar de achterban. Dus onbegrijpelijk dat men juist deze zender eraf gaat halen, een zender die gericht is op Nederland met nieuwsflitsen in het Nederlands en met een gevarieerd aanbod als: koken, reizen, film enz.
En dat wordt nu geruild met een zender als Foxlive, weer iets Amerikaans iets van Oprah´s of dr Phill achtigs een zender waar niemand ooit van gehoord heeft, weer een van het vele.

Ons gezin behoorde dan ook tot de eersten die wel die € 9,95 per maand betaalde en een reden om voor Ziggo te kiezen. Wij vinden het daarom een schande dat men zo maar die historische banden doorknipt.
 
Den Haag stond altijd bekend als Indische stad, vele indische medeburgers hebben nl. hun roots in Den Haag. Daarom is in deze stad ook ieder jaar de Pasar Malam, daarom zijn er zoveel Indische instellingen, tokos en restaurants.

Als kabelaanbieder brengt dit ook zijn verplichtingen mee, een verplichting naar de achterban. Dus onbegrijpelijk dat men juist deze zender eraf gaat halen, een zender die gericht is op Nederland met nieuwsflitsen in het Nederlands en met een gevarieerd aanbod als: koken, reizen, film enz.
En dat wordt nu geruild met een zender als Foxlive, weer iets Amerikaans iets van Oprah´s of dr Phill achtigs een zender waar niemand ooit van gehoord heeft, weer een van het vele.

Ons gezin behoorde dan ook tot de eersten die wel die € 9,95 per maand betaalde en een reden om voor Ziggo te kiezen. Wij vinden het daarom een schande dat men zo maar die historische banden doorknipt.

Twee dingen hierover:
1) Volgens mij stopt de zender zelf met uitzenden in ons land
2) Deze zender werd door te weinig mensen bekeken

Persoonlijk vind ik niet dat ik moet betalen via het extra pakket voor kanalen die slecht een hele kleine minderheid bekijkt. De financiering moet dan komen van een hele grote groep die de zender niet kijkt. Dat maakt zo'n zender heel erg duur en drijft de prijs van € 9,95 op.

Er zijn gekkere beslissingen genomen door Ziggo/@home door bijv. Skynews en MTV2 eraf te halen. Daar kijken we veel mensen naar.

Een Zender als Garuda hoort beslist niet in een extra pakket, maar in een apart pakket voor die doelgroep.
 
Het bericht dat Garuda TV zou komen te vervallen per 7 september is door Ziggo van de nieuwspagina afgehaald.

Zie: https://www.ziggo.nl/televisie/nieuws/

De zender is ook nog steeds te ontvangen op kanaal 670.

update: per 1 oktober jl. is Garuda TV alsnog komen te vervallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Garuda TV

Idd hun website is nog wel offline
Wegens administratieve redenen

Ik denk dat ze snel ziggo hebben bij betaald,
 
Het zou handig zijn als iemand van Ziggo daar verdere uitleg over kan geven.
 
Garuda

Ik keek elke dag naar Garuda. Mijn ouders komen uit Indonesie, zijn reeds overleden. Ik had echt een thuisgevoel en herkende veel, ook in mijzelf. Ik vind het echt vervevelend dat ik geen Garuda meer kan kijken.
Shiba
 
Het zou handig zijn als iemand van Ziggo daar verdere uitleg over kan geven.

ZIGGO en zinnige informatie leveren? Dat zou voor 't eerst zijn...

Overigens weet de website van GarudaTV niet beter dan dat Ziggo een van de doorgevende instanties is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan