• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oproep: testen Software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp dat niet iedereen op deze meldingen zit te wachten, maar de authenticatie maakt nu eenmaal deel uit van de enhanced security. Het is in ons beleven beter om te laten zien wat er gebeurd met voortgangsinformatie dan tegen een zwart beeld aan te kijken. Bij het gebruik v/e Neotion merk je het minder / niet.

In het geval van Philips wordt de melding transparant getoond. Op de achtergrond is het normale beeld en geluid zichtbaar/hoorbaar. Van een zwart scherm is geen sprake.

Authenticatie, OK, Maar ik heb geen behoefte aan meldingen, elke keer dat er iets goed gaat.
Alleen als het fout gaat, wil ik een duidelijke melding krijgen.
 
Ik heb ook nog iets voor het lijstje :)

Heeft niet zoveel met CI+ te maken eigenlijk en ja, ik speel dan vals door het hier te posten maar via de KS van Philips wordt er echt niet naar mij geluisterd.
Dus misschien dat iemand van de testers of Anoniem het onder de aandacht kan brengen van Philips.
En ik wil ook wel voor Anoniem een biertje kopen voor de moeite :)

Het punt is het volgende:
Als je kinderbeveiliging aanzet, bijv. op 16 jaar, dan gebeurt er dit bij een zender die je niet mag kijken:
-Je zapt erheen
-Zwart beeld met naam zender
-Wachten (+- 4/5 seconden) op EPG info over leeftijd programma
-Grijs beeld met vraag om pincode

Als je een zender wel mag zien, gebeurt er dit:
-Je zapt erheen
-Zwart beeld met naam zender
-Wachten
-Grijs beeld
-Zwart beeld
-Zender begint

Probleem: dit is zeer onrustig.
Oplossing: verander de achtergrondkleur van het pin-code scherm gewoon ook in zwart. Sowieso is het grijze scherm wat om de pincode vraagt erg lelijk, past niet bij de rest van de stijl. Door het gewoon zwart te maken is het dus mooier in het geval van geen rechten en ben je van het geknipper af in geval van wel rechten.
 
Interessant. Ik neem wel aan dat je het hebt over Q5492-0.26.64.0. Als ik een avi afpeel van mijn NAS en terugga naar TV kijken heb ik een 100% hit ratio op een reboot.

Hi nlrb,

Heb je de TV aangesloten via hdmi of ga je via het netwerk?
Ik heb die van mij via de hdmi en omschakelen werkt als een trien.
Ik moet ook zeggen dat deze versie van de software een stuk sneller is dan zijn voorganger.
 
Hi nlrb,

Heb je de TV aangesloten via hdmi of ga je via het netwerk?
Ik heb die van mij via de hdmi en omschakelen werkt als een trien.
Ik moet ook zeggen dat deze versie van de software een stuk sneller is dan zijn voorganger.
Ik heb het over het afspelen met de interne mediaspeler ('PC openen'). Dus er komt geen HDMI of andere kabel bij kijken. Het is via het netwerk (draadloos).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan