• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

afstandsbediening

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

timmers

Mijn afstands bediening is verdwenen van mijn cisco , Heb het hele internet afgstruind voor een nieuwe, maar geen reactie.
Is er iemand in het forum die een oplossing heeft?
 
ook contact gehad met cisco ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Koop een logitech harmony (de goedkoopste modellen beginnen bij ongeveer 50 euro)
Deze universele afstandsbediening kan je hele cisco afstandsbediening vervangen. De gegevens voor de knoppen download ie gewoon vanaf het internet.
 
kan je meteen de rest van je afstands bedieningen ook in de kast leggen. Zou niet anders meer willen.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Mijn afstands bediening is verdwenen van mijn cisco , Heb het hele internet afgstruind voor een nieuwe, maar geen reactie.
Is er iemand in het forum die een oplossing heeft?


ook bij cisco.
 
Koop een logitech harmony (de goedkoopste modellen beginnen bij ongeveer 50 euro)
Deze universele afstandsbediening kan je hele cisco afstandsbediening vervangen. De gegevens voor de knoppen download ie gewoon vanaf het internet.
waar download je die dan?
 
cisco amerika is niet te bereiken, cisco nederland ook niet en belgie heeft ze niet
 
als je ze een e-mail stuurt dan moet je bij cisco zo'n 48 uur wachten voordat je antwoord van ze krijgt.
zijn niet 1 van de snelste.

maar die logitech remote optie is mischien ook intresant voor je,
omdat je dan voor alles maar 1 afstands bediening nodig hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan