• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tempus

Forum Gebruiker
Berichten
230
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nog iemand in het Casema gebied zonder Mail :?: krijg steeds de mededeling gebruikersnaam/wachtwoord,maar dit helpt niet :cry: en ik zie geen melding van storing meer........
 
Geen mail ook niet via webmail

Hallo ik heb problemen om mijn post via mijn e-mail programma een webmail te openen. het lukt mij niet om op https://email.ziggo.nl/ te komen. (ook niet via webmail.Ziggo.nl) Ik krijg de mededeling:

Mail server unavailable Administrator check server log for details

Secundaire e-mail accounts werken wel. poorten 443 110 en 25 zijn open

Casema gebied

Groeten

weba

adres van @ziggo.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds afgelopen nacht (volgens het log van mijn mailtooltje): 'Service Temporarily Unavailable'. Rond 09:00 uur vanochtend leek het even te werken, maar nu is het weer mis.
 
Hi!

Nog iemand in het Casema gebied zonder Mail :?: krijg steeds de mededeling gebruikersnaam/wachtwoord,maar dit helpt niet :cry: en ik zie geen melding van storing meer........

Instellingen niet aangepast op je mail client? Toevallig ex-Orange/Online klant?

Bye,
Raymond.
 
Hi!



Instellingen niet aangepast op je mail client? Toevallig ex-Orange/Online klant?

Bye,
Raymond.

dat heeft er niks mee te maken. Er is gister avond een e-mail en webmail storing geweest. die deze symptonen gaf. Het wachtwoord werd geweigerd in de emailprogrammas en webmail gaf zo nu en dan een foutmelding. Iets van administrator check logs.

Probleem is nu verholpen. Topic kan gesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan