• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Euro 9,95 extra voor Digitale Tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mr.Beans

Hallo,

Ik heb nu een aantal maanden Ziggo Alles 1 in voor euro 49,95 per maand. Nu staat er in mijn laatste factuur opeens een extra bedrag vermeldt van 9,95 (zie hieronder).

Digitale Televisie

Digitaal Totaal pakket01-03-2009 tot 01-04-20099,95

Hoe kan dit? Ik heb toch een alles in 1 pakket? Weet iemand waar dit extra tientje nu opeens vandaan komt. Ik heb hier ook nooit iemand van Ziggo over gehoord toen ik het afsloot. Op hun website staat bij het alles in 1 pakket ook niets genoemd over een extra bedrag na 2 maanden gebruik.
 
Niet toeval bij het aanvragen aangegeven dat U digitale TV wilde?
Aan het bedrag te zien heeft U nu het gehele digitale tv-pakket.
Anders even naar de klantenservice bellen maandag. Niet in het weekend bellen, want dan zitten er alleen maar help-je-niks-deskmedewerkers.
 
Bij het Alles-in-1 pakket heb je standaard de analoge zenders in digitale kwaliteit + de regionale zenders + 5 verrassingszenders. Waarschijnlijk heb je aangegeven dat je het Digitaal Totaal Pakket wilt. Dat kost 9,95 extra per maand en dan heb je ALLE keuzepakketten + nog een aantal extra zenders.

Als je geen digitaal totaalpakket wilt, één belletje met Ziggo en je bent er van af.
 
Bij het Alles-in-1 pakket heb je standaard de analoge zenders in digitale kwaliteit + de regionale zenders + 5 verrassingszenders. Waarschijnlijk heb je aangegeven dat je het Digitaal Totaal Pakket wilt. Dat kost 9,95 extra per maand en dan heb je ALLE keuzepakketten + nog een aantal extra zenders.

Als je geen digitaal totaalpakket wilt, één belletje met Ziggo en je bent er van af.

Is het geen eenmalige administratie kosten ?
 
Oke prima. Met zulke antwoorden kan ik wat. Bedankt voor alle informatie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan