• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles-in-1 + Digitaal Totaal pakket mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nietsnut

Hoi,

Ik heb nu alle producten van Ziggo los. Ik wil wel overstappen naar een alles-in-1 pakket, omdat dit een stuk goedkoper is terwijl de internetsnelheid een stuk hoger ligt. Kan het alles-in-1-pakket ook uitgebreid worden met het digitaal totaal televisie-pakket?
 
Hoi,

Ik heb nu alle producten van Ziggo los. Ik wil wel overstappen naar een alles-in-1 pakket, omdat dit een stuk goedkoper is terwijl de internetsnelheid een stuk hoger ligt. Kan het alles-in-1-pakket ook uitgebreid worden met het digitaal totaal televisie-pakket?

Geen probleem, kun je er zo extra bij aanvragen.
Het beste is telefonisch
 
Ah, mooi zo.

Ik heb het vanmorgen direct gewijzigd (lees: een nieuw pakket aangevraagd).
Krijg nu een nieuw installatiepakket met een nieuwe digitale ontvanger. Dit vind ik wel vreemd, omdat ik feitelijk minder wil betalen voor hetzelfde (nou, zelfs iets meer omdat de internetsnelheid hoger wordt) en ik nu ook alle producten van Ziggo heb. Ik had verwacht dat het abonnement gewoon omgezet kon worden, maar je schijnt een geheel nieuw pakket te ontvangen inclusief ontvanger. Volgens de medewerker kon er niet ''gewoon'' omgezet worden. Dus we wachten maar af.

Wat ik tevens vreemd vind, is dat Ziggo niet automatisch het pakket omzet bij degenen die alle producten van Ziggo afnemen. Ik heb ooit alles bij @home aangevraagd en ben dus ''geruisloos'' overgegaan naar Ziggo. Ik was in de veronderstelling dat ik het alles-in-1-pakket had, omdat ik ook daadwerkelijk alle producten van Ziggo heb. Maar ja, dat is dus niet zo.
 
Ah, mooi zo.

Ik heb het vanmorgen direct gewijzigd (lees: een nieuw pakket aangevraagd).
Krijg nu een nieuw installatiepakket met een nieuwe digitale ontvanger. Dit vind ik wel vreemd, omdat ik feitelijk minder wil betalen voor hetzelfde (nou, zelfs iets meer omdat de internetsnelheid hoger wordt) en ik nu ook alle producten van Ziggo heb. Ik had verwacht dat het abonnement gewoon omgezet kon worden, maar je schijnt een geheel nieuw pakket te ontvangen inclusief ontvanger. Volgens de medewerker kon er niet ''gewoon'' omgezet worden. Dus we wachten maar af.

Wat ik tevens vreemd vind, is dat Ziggo niet automatisch het pakket omzet bij degenen die alle producten van Ziggo afnemen. Ik heb ooit alles bij @home aangevraagd en ben dus ''geruisloos'' overgegaan naar Ziggo. Ik was in de veronderstelling dat ik het alles-in-1-pakket had, omdat ik ook daadwerkelijk alle producten van Ziggo heb. Maar ja, dat is dus niet zo.
Als ik het goed begrijp heb je al een digitale decoder en krijg je nu weer 1? Is toch hartstikke handig? Dat installatiepakket bevat tevens dingen voor de telefonie zoals aansluitkastje. Weet niet wat je nu voor modem hebt?
 
Wanneer alle diensten van Ziggo worden afgenomen wordt het abonnement op verzoek omgezet naar een Alles-in=1 abonnement.
Bij deze omzet is een actie dat men een gratis decoder en smartcard krijgt, je betaald alleen verzendkosten a 9,50 euro, omdat de TNT daar natuurlijk geld voor wil hebben.
Voor de rest vernaderd er qua apparatuur niets, ook de digitale abonnementen die je al hebt gaan gewoon mee, maar worden wel extra gerekend.
Alles-in-1 is rtv, internet en telefonie in 1 bedrag.
 
Ah, mooi zo.

Ik heb het vanmorgen direct gewijzigd (lees: een nieuw pakket aangevraagd).
Krijg nu een nieuw installatiepakket met een nieuwe digitale ontvanger. Dit vind ik wel vreemd, omdat ik feitelijk minder wil betalen voor hetzelfde (nou, zelfs iets meer omdat de internetsnelheid hoger wordt) en ik nu ook alle producten van Ziggo heb. Ik had verwacht dat het abonnement gewoon omgezet kon worden, maar je schijnt een geheel nieuw pakket te ontvangen inclusief ontvanger. Volgens de medewerker kon er niet ''gewoon'' omgezet worden. Dus we wachten maar af.

Wat ik tevens vreemd vind, is dat Ziggo niet automatisch het pakket omzet bij degenen die alle producten van Ziggo afnemen. Ik heb ooit alles bij @home aangevraagd en ben dus ''geruisloos'' overgegaan naar Ziggo. Ik was in de veronderstelling dat ik het alles-in-1-pakket had, omdat ik ook daadwerkelijk alle producten van Ziggo heb. Maar ja, dat is dus niet zo.

Hou er wel alvast rekening mee dat je ook nog iets van 9,95 euro verzendkosten moet betalen voor je Alles-in-1 pakket. Dit staat (volgens mij) niet op de site, maar wordt wel berekend bij een overstap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan