• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo Pagina

  • Onderwerp starter Pappamaart
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
na bellen duurt stanaard 10 minuten voor je iemand te spreken krijg ook al ben je de eerste het is wel lokaal tarief
op mailtjes word niet gereageert bij Ziggo.
rara zeg het maar ziggo medewerker

Contact op nemen met Ziggo, dan kunnen zij de voicemail voor je inschakelen.
 
Is dit probleem ondertussen al bij mensen opgelost?

Hier in ieder geval nog niet.
Nog steeds staat er Internet Z3 op Mijn Ziggo.. terwijl we toch al meer dan een maand Alles-in-1-Extra hebben.

Nu op het factuur.. worden er ineens geen kosten meer berekend voor Internet Z3 en ook niet voor Televisie Z1. (ook geen alles-in-1-extra)

Lekker goedkoop natuurlijk.. maarja heb liever niet dat ze over aantal maanden ineens met een mega hoge rekening komen.. voor alle maanden die niet goed betaald zijn.
 
Is dit probleem ondertussen al bij mensen opgelost?

Hier in ieder geval nog niet.
Nog steeds staat er Internet Z3 op Mijn Ziggo.. terwijl we toch al meer dan een maand Alles-in-1-Extra hebben.

Nu op het factuur.. worden er ineens geen kosten meer berekend voor Internet Z3 en ook niet voor Televisie Z1. (ook geen alles-in-1-extra)

Lekker goedkoop natuurlijk.. maarja heb liever niet dat ze over aantal maanden ineens met een mega hoge rekening komen.. voor alle maanden die niet goed betaald zijn.

Exact hetzelfde gehad: heeft bij mij van mei tot december geduurd. In december hier alles gecorrigeerd, nu gaat het goed.
Maar kan een aantal maanden duren dus.

Al moet ik niet te vroeg juichen, want een januari factuur heb ik nog niet gezien :wink:
 
Ook hier. Mijn Ziggo (eindelijk) aangepast. Maar de factuur...klopt nog niet. Opzij zetten dus het geld om verrassingen te voorkomen.
 
Je kunt, als je het nog niet in Mijn Ziggo ziet en je per se niet wilt bellen, nog kiezen voor 2 andere opties. Bel toch even naar 0900-1884 en kies voor het self service menu waar je (zonder een medewerker te spreken) een menu krijgt met telefoonopties, kies daar bijvoorbeeld om je voicemail aan te zetten. zou dan binnen een dag geregeld moeten zijn.

tweede is om het contact formulier duidelijk en goed (kies voor de juiste opties etc zodat het formulier bij de juiste afdeling/persoon komt) in te vullen, het zou dan ook binnen een paar dagen moeten lukken. En ja ik weet dat het in het verleden wel een maand of zelfs nog langer kon duren.

Laatste is een ziggo medewerker hier op het forum lief aankijken :shock:

succes :cool:
 
Voicemail

Het is allemaal al gelukt. Bedankt.
 
Is dit probleem ondertussen al bij mensen opgelost?

Hier in ieder geval nog niet.
Nog steeds staat er Internet Z3 op Mijn Ziggo.. terwijl we toch al meer dan een maand Alles-in-1-Extra hebben.

Nu op het factuur.. worden er ineens geen kosten meer berekend voor Internet Z3 en ook niet voor Televisie Z1. (ook geen alles-in-1-extra)

Lekker goedkoop natuurlijk.. maarja heb liever niet dat ze over aantal maanden ineens met een mega hoge rekening komen.. voor alle maanden die niet goed betaald zijn.

Ziggo maakt hier de fout om niet juist te facturen.
Ze kunnen dus niet opeens achteraf gaan factureren.
 
Ziggo maakt hier de fout om niet juist te facturen.
Ze kunnen dus niet opeens achteraf gaan factureren.
Grappig, waar haal jij die wijsheid vandaan?

Ze kunnen gewoon achteraf de rekening sturen voor datgene wat te weinig in rekening is gebracht. Betalen moet je toch...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan