• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt dan te zijner tijd een reden voor een leuke kortingsactie voor de mensen die een Humax 5050C hebben gekocht en bijgedragen hebben aan de wishlist. ;) :rolleyes:


Dan wachten we nog maar met aanschaffen.....
 
Oh, dat is dan wel goed nieuws... dit is dan vanuit casema? En moeten wij er dan ook iets aan doen of wordt dit automatisch doorgevoerd.

dat proberen we ook voor het vm Casema / Multikabel gebied
 
op korte termijn, als het al niet aangepast is

Kan ik dat ergens aan merken/zien?
Nu heb ik overal een kijkblokje van Ned1 HD voor geprogrammeerd.
Daardoor mislukken de opnames niet.
Moet ik nu gaan experimenteren of opnames zonder dat kijkblokje nog goed gaan ? :roll:
 
Kan ik dat ergens aan merken/zien?
Nu heb ik overal een kijkblokje van Ned1 HD voor geprogrammeerd.
Daardoor mislukken de opnames niet.
Moet ik nu gaan experimenteren of opnames zonder dat kijkblokje nog goed gaan ? :roll:

Ja, gewoon de voorloop opname weghalen bij een paar proef opnames
 
Ja, gewoon de voorloop opname weghalen bij een paar proef opnames
Vannacht at random een aantal programma's opgenomen van HD en SD kanalen (zonder voorloopblokje) en allemaal gelukt :thumb up:
 
Opnames mislukken af en toe nog steeds

Vannacht at random een aantal programma's opgenomen van HD en SD kanalen (zonder voorloopblokje) en allemaal gelukt :thumb up:

Ik heb deze week op dinsdag 8 september nog weer 2 mislukte opnames gehad :sad:. Ik kijk elke dag via deze ontvanger dus het heeft niet te maken dat hij meer dan een dag of zo uit heeft gestaan. Ik weet niet precies welke work-around TheGouch heeft, voor elk programma een kijkblokje opnemen? :shock: of één keer per dag? Of de ontvanger helemaal gewoon aan laten?
Ik hoop zo dat de fix voor dit E19 probleem wel heel snel komt want een mislukte opname is wel de meest hopeloze bug van dit apparaat wat mij betreft. Als ik daar niet op kan vertrouwen? Mijn vrouw kilt mij als haar favoriet niet is opgenomen. Die heeft niets aan mijn uitleg over update's en bugfixes. :giveup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan